[elektro-etc] melyiket?
Kormos Imre
imre.kormos at gmail.com
Tue Jun 25 13:46:11 CEST 2013
A 320i-volt az összehasonlítási alap, itt pl. a városi fogyasztásban 2.7 l a
különbség, kombináltban valóban csak 1.9 l.
(ráadásul a cikkben említett kocsik közül a benzines automata, akkor meg
városban már bőven megvan a 3 liter)
Azonban, aki használt már dízel és benzines autót is, az tudja, hogy a
dízellel alig lehet többet fogyasztatni a gyári adatoknál, benzinessel
viszont csak akkor igazak ezek az adatok, ha óvatosan adagolod a gázt.
Ráadásul gyorsulásban, de főleg rugalmasságban odaver a benzinesnek. Ezt
mondjuk nem is értem.. Azrt ez régen nem így volt..
KI
> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On Behalf Of charles hoss
> Sent: Tuesday, June 25, 2013 12:46 PM
> To: elektro-etc
> Subject: Re: [elektro-etc] melyiket?
>
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroo
> m/efficiency/petrol_engine.html
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroo
> m/efficiency/diesel_engine.html
>
> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroo
> m/allfacts/compare.html?model1=320i&model2=320d
>
> csak a cikk alapvetese : a harom literes fogyasztaskulonbseg . pedig a bmw
> kifejezetten nem tudott sem megbizhato sem takarekos benzines motort
> csinalni az elmult evekben .
> egyebkent ez mar regi vita . a 200.000-nel szethullo , dragan
karbantarthato
> dizelt mar akkor cafoltad amikor meg boven leteztek az itt a cikkben is
> felsorolt tipushibak , amik uj tesoit most majd ujra kitapasztal az uj
tulaj - de
> akkor ezek szerint nem volt igaz a "legendas megbizhatosag" - valoszinuleg
> most sem az - nem lett tartosabb es kevesbe rovid tavra tervezett egyetlen
> europai auto sem .
>
> bye
> dexter
>
>
>
>
> 2013. június 25. 11:39 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
> >
> >
> http://totalcar.hu/tesztek/**2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/<http://total
> > car.hu/tesztek/2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/>
> >
> > --
> > Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
> > Deutschland Automotive Network Design
> >
> http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/prod
> ucts/v
> > nd/>
> >
> >
More information about the Elektro-etc
mailing list