[elektro-etc] nyomatekmania .
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Jun 12 18:51:36 CEST 2013
ha vezettel volna ilyen autot , akkor a smile alighanem rajtad is megjelent
volna .
nem kell konyorogni , van ero , elindul es megy alul , felul , kozepen ,
mindenhonnan , mindenhova .
bye
dexter
2013. június 12. 18:45 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
> Nem teljesen vilagos a smile jelentese, egyebkent egyetertek.
>
> charles hoss wrote:
>
>> lehet csak teljesitmeny , nyomatek nelkul .
>> ezek a versenymotorok - amikkel nehez elindulni , ugy kell felimadkozni
>> hogy felebredjen , aztan megindul es vege is :)
>> ez altalaban a nagy kulonbseg az europai kiskobcentis sportautok es az
>> amcsi nagy motorral szerelt verdak kozott - ugyanaz a 200 loero az
>> egyikben
>> egy tuske amit meg kell keresni , a masikban pedig adott , majdnem vegig
>> :)
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. június 12. 17:45 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>>
>> Kovács József wrote:
>>>
>>> ...amennyiben munkagépről-erőgépről-****teherautóról beszélünk,
>>>> amiknél elfogadjuk, hogy a sebesség növekedése esetén bizony
>>>> ROMLIK a gyorsító-mászó-haladó képessége...
>>>> Akkor igazad van.
>>>> Ez esetben az ideális a P=állandó eset.
>>>> Ami eső(hiperbola) nyomaték görbe.
>>>>
>>>> ...és vezetés közben állandóan agyalni kell, hogy
>>>> jájjj, ha nyomom a gázt >> gyengül ez a szar alattam
>>>>
>>>> Munkagépnek, ez az ideális, mert spórolos és mert
>>>> a MEGINDÍTÁSKOR erős, aztán meg már nem várunk tőle dinamikát.
>>>>
>>>> Személyautózni, dinamikusan közlekedni meg szar vele, nagyon szar.
>>>>
>>>> ----------
>>> Remember, you cannot have horsepower without torque, but you can have
>>> torque
>>> without horsepower!" It's called a dump truck. :)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> the end goal is always to generate maximum power within your engine's
>>> operating rpm range. "There's not one thing that isn't a tradeoff," David
>>> Reher points out. "That's the most critical thing in engine-building:
>>> deciding where and when to make those tradeoffs." Harold Bettes adds, "It
>>> is
>>> the package with the greatest area under the power curve that has the
>>> advantage.
>>>
>>> ha ket motor gorbeje a vegukon megegyezo loereju, de a masodik csokkeno
>>> nyomateku, akkor nagyobb lesz a teljesitmenygorbe alatti terulet, nagyobb
>>> az
>>> atlagteljesitmeny, persze valszeg az egyenes nyomateku az idealisan
>>> adagolhato, ha egyszer csuszashataron van akkor ott is marad
>>> gyorsitasnal,
>>> masreszrol valszeg ugy nem lehet motort optimalizalni, hogy a teteje
>>> megvan, ott is marad, es bovitsuk az also nyomatekot, ahogy irjak is,
>>> MINDEN
>>> kompromisszum.
>>>
>>> http://www.hotrod.com/****techarticles/hrdp_0401_torque_****<http://www.hotrod.com/**techarticles/hrdp_0401_torque_**>
>>> horsepower_guide/viewall.html<**http://www.hotrod.com/**
>>> techarticles/hrdp_0401_torque_**horsepower_guide/viewall.html<http://www.hotrod.com/techarticles/hrdp_0401_torque_horsepower_guide/viewall.html>
>>> >
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list