[elektro-etc] iOS 7
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Tue Jun 11 15:00:06 CEST 2013
Ugyanez az ideológia a villanykörte tervezett élettartamára is.
Szerintem a cég részéről mohóság, terjeszkedés a maximumig, vs.
mértékletesség kérdése.
Gábor
2013.06.11. 14:50 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>
>
> On 06/11/2013 02:34 PM, Acs Gabor wrote:
>> Akkor ezt most nem telesen értetted. Nem az a bajom, hogy a Polar
>> drága, ezért
>> meg is adnám a sok pénzt. Hanem hogy van egy alap óra, egy jobb, egy
>> mégjobb, és
>> sok lépcsőnél az az eltérés, hogy az olcsóbbal valamit nem tudsz
>> megcsinálni,
>> ami ugyanúgy benne lehetne, csak akkor nem venné meg senki a
>> drágábbat. Lehetne
>> pl. 3 féle óra, egy a proliknak, amiben nem kódolt a jelátvitel a pulzus
>> jeladótól, egy ami kódolt, de nincs PC-s kapcsolat, meg egy full,
>> aminél PC-n
>> mindent tudsz nézegetni. Ehelyett van 50 féle, egyiken nem tudsz alsó
>> pulzushatárt beállítani csak felsőt, másiknál a PC-n nem férsz hozzá
>> annyi
>
> jaaa, azt hittem más a gyártó... sorry!
>
>> adathoz stb. Ez tipikus marketinges manipuláció.
>
> Olyasmi. Inkabb az uzleti terv resze, amibe nem latunk feltetlen bele.
> Ha egysegesen kicsit dragabb lenne mindegyik, akkor azzal kizarnanak
> egy csomo vevot. Mondjuk +10% arban -10% vevot jelent. Eddig semmi gond.
>
> De:
>
> 1db ember elmondja 2-nek, 2db 4-nek 4db 16-nak akkor ott a kezdeti
> -10% embertomeg rengeteget szamit.
> 0.9 1.8 3.24 10.50 - buktal 5db vevőt a +10% miatt. Kisarkitva a dolgot.
>
> Most csak peldaloztam, hogy azert komplex dolog a marketing is.
>
> Aztan:
> Egy ilyen ora nem avul nagyon el. Mint egy telefon. Innovacio sem
> annyira egyertelmu, hova lehet fejleszteni.
>
> Valahogy a gyartonak eletben kell maradnia. Ha azonnal elsut mindent,
> es meg tartos is, akkor lehuzhatja a redonyt.
>
> Meg mindig ugy gondolod manipulacio?
>
>
> A.
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list