[elektro-etc] iOS 7
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Jun 11 14:50:23 CEST 2013
On 06/11/2013 02:34 PM, Acs Gabor wrote:
> Akkor ezt most nem telesen értetted. Nem az a bajom, hogy a Polar drága, ezért
> meg is adnám a sok pénzt. Hanem hogy van egy alap óra, egy jobb, egy mégjobb, és
> sok lépcsőnél az az eltérés, hogy az olcsóbbal valamit nem tudsz megcsinálni,
> ami ugyanúgy benne lehetne, csak akkor nem venné meg senki a drágábbat. Lehetne
> pl. 3 féle óra, egy a proliknak, amiben nem kódolt a jelátvitel a pulzus
> jeladótól, egy ami kódolt, de nincs PC-s kapcsolat, meg egy full, aminél PC-n
> mindent tudsz nézegetni. Ehelyett van 50 féle, egyiken nem tudsz alsó
> pulzushatárt beállítani csak felsőt, másiknál a PC-n nem férsz hozzá annyi
jaaa, azt hittem más a gyártó... sorry!
> adathoz stb. Ez tipikus marketinges manipuláció.
Olyasmi. Inkabb az uzleti terv resze, amibe nem latunk feltetlen bele.
Ha egysegesen kicsit dragabb lenne mindegyik, akkor azzal kizarnanak egy csomo
vevot. Mondjuk +10% arban -10% vevot jelent. Eddig semmi gond.
De:
1db ember elmondja 2-nek, 2db 4-nek 4db 16-nak akkor ott a kezdeti -10%
embertomeg rengeteget szamit.
0.9 1.8 3.24 10.50 - buktal 5db vevőt a +10% miatt. Kisarkitva a dolgot.
Most csak peldaloztam, hogy azert komplex dolog a marketing is.
Aztan:
Egy ilyen ora nem avul nagyon el. Mint egy telefon. Innovacio sem annyira
egyertelmu, hova lehet fejleszteni.
Valahogy a gyartonak eletben kell maradnia. Ha azonnal elsut mindent, es meg
tartos is, akkor lehuzhatja a redonyt.
Meg mindig ugy gondolod manipulacio?
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list