[elektro-etc] nyomatekhuszarok

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Jun 4 09:19:34 CEST 2013


Ultraspeci uzemanyaggal es elmebeteg fogyasztassal . Tenyleg az egesi
sebesseg a korlat. Ha ranezel egy mai verda gyujtasterkepere , meglatod
hogy a terfogati munkat csunyan elpazaroljak nagyobb elogyujtasnal .

Bye
Dexter
2013.06.04. 8:07, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:

> Az kevésbé, lásd F1-es motorok fordulatszáma, de azért persze az is.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/6/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > Bocsi , a fordulatnak csak a kenes, csapagy a korlatja?
> > Nem az uzemanyag egesi sebessege?
> >
> > Bye
> > Dexter
> > On 3 Jun 2013 23:46, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> wrote:
> >
> >>
> >> 2013.06.03. 20:20 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> >>
> >>> A köbcentit: turbóval lehet pótolni
> >>>>
> >>>
> >>> Csak reszben. Nem tartom valoszinunek, hogy egy Q7 nagysagu kasznit
> >>> valaha is (legalabbis, amig koolaj alapon kozlekedunk) 600-800
> kobcentis
> >>> motor fog hajtani.
> >>>
> >>
> >> Végül is csak tervezési kérdés :-)
> >>
> >> De, a turbó nyomás jó nagy is lehet, csak a vas a korlát.
> >> A fordulat is lehet jó nagy, csak a kenés korlát ...
> >>
> >> Gépészként eltudok képzelni ilyet.
> >> Mondjuk kerámia sikló felületekkel, vagy valami nano cuccal.
> >>
> >> Vajon az F1-ben mennyi is most a LE/cm3 mutató?
> >> Ill. menyit forog a motor?
> >>
> >> KJ
> >>
> >>  Karoly
> >>>
> >>
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list