[elektro-etc] nyomatekhuszarok
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Jun 4 08:06:41 CEST 2013
Az kevésbé, lásd F1-es motorok fordulatszáma, de azért persze az is.
Best regards,
Andy
2013/6/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Bocsi , a fordulatnak csak a kenes, csapagy a korlatja?
> Nem az uzemanyag egesi sebessege?
>
> Bye
> Dexter
> On 3 Jun 2013 23:46, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> wrote:
>
>>
>> 2013.06.03. 20:20 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>
>>> A köbcentit: turbóval lehet pótolni
>>>>
>>>
>>> Csak reszben. Nem tartom valoszinunek, hogy egy Q7 nagysagu kasznit
>>> valaha is (legalabbis, amig koolaj alapon kozlekedunk) 600-800 kobcentis
>>> motor fog hajtani.
>>>
>>
>> Végül is csak tervezési kérdés :-)
>>
>> De, a turbó nyomás jó nagy is lehet, csak a vas a korlát.
>> A fordulat is lehet jó nagy, csak a kenés korlát ...
>>
>> Gépészként eltudok képzelni ilyet.
>> Mondjuk kerámia sikló felületekkel, vagy valami nano cuccal.
>>
>> Vajon az F1-ben mennyi is most a LE/cm3 mutató?
>> Ill. menyit forog a motor?
>>
>> KJ
>>
>> Karoly
>>>
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list