[elektro-etc] nyomatekhuszarok

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jun 2 16:59:29 CEST 2013


erosen reszterhelesen kevesebbet enne a szivo (mint az amcsi teszt
bizonyitotta)
azonos teljesitmenynel magas fordulaton meg forma forma - vagy a turbos
rosszabb , mert sokkal magasabb fordulaton nem lehet ugyanolyan hatekony
benzines motort csinalni - egyszeruen az eges ideje miatt .

bye
dexter



2013. június 2. 15:12 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:

> Kovács József wrote:
>
>> Mondjuk a KIA-dba rakott
>> - 1.6 szívó benzinről
>> - 0,9 kis turbóról
>>
>> Azonos, úton, azonos sofőrrel, azonos módon vezetve...
>> Azt tippelem, hogy egyforma!!! mennyiségű benzin fog fogyni.
>> Csak kisturbó, végig sokkal magasabb fordulaton fog üzemelni.
>>
> Nem mindegy, hogy az az "azonos" pontosan mit jelent?
> Max teljesitmeny kozeleben megtepve, vagy poroszkalva?
> En azt tippelem, hogy poroszkalva a turbos valamivel kevesebbet enne,
> jobban odalepve meg durvan tobbet. (Legalabb 50%-kal, de lehet hogy
> dupla annyit)
>
>  KJ
>>
> --
>
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list