[elektro-etc] nyomatekhuszarok

Ökrös Miklós mokros at freemail.hu
Sun Jun 2 10:02:40 CEST 2013


Nekem egyik kedvenc autóm egy 1400-as benzines PUG205 volt. Egyszerű, mint a
faék és 40-nél már szépen elboldogult ötödikben, amennyire városban kellett,
rángatás nélkül gyorsult. Talán 70 lóerős ha volt, de nagyon kényelmesen,
váltogatás nélkül lehetett vele közlekedni.
Ha vettem a fáradtságot és kerestem a nagyobb nyomatékú
fordulatszámtartományát, akkor pedig rally hangulatban lehetett vele
futkározni. Másfélszeres fogyasztással ... 8-(

Üdv:
Miklós
10:01

----- Original Message ----- 
From: "charles hoss"
Sent: Sunday, June 02, 2013 9:54 AM
Subject: Re: [elektro-etc] nyomatekhuszarok


Multkor hallgattam regebbi bivalyeros motort : lamborghini , ferrari.
Vinnyogos , imadkozos felkinzas az uzemi tartomanyba , mert kuplunggal
elindulni remenytelen. ,nagyon eros motor , ergo nehez , nehezen adagolhato
kuplung : parkoloban manoverezni remenytelen.
A hegyes motorok eleg vackok ha a vezethetoseg a kerdes. Nagyon jo ha
autopalyan , egyenesen kell hasitani , de a motor hasznalhatosaga
allohelybol kigyorsitas , drifteles kozbeni adagolhatosag , siratofal
megmutatja a hasznalhatosagot , a fordulatszam atfogast.
Vegkepp nem ertem hogy a nagy atfogas miert nem cel , miert nem emlitik meg.
Az hogy az ujsagirok a nyomatekos motort a maximalis nyomatek ertekkel
azonositjak az szerintem a muszaki alapmuveltseg es az erto olvasas , jozan
esz hianyat jelzi.

Bye
Dexter




More information about the Elektro-etc mailing list