[elektro-etc] nemhárítjákát

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jul 21 10:40:47 CEST 2013


A kresz temajahoz: sofor , kicsit elkezdte elveszteni az agyat - amikor mar
nem lehetett vele normalisan beszelni , bekuldtek egy korhazba - es
kiderult hogy nem tudja megmondani a tablak nevet , nem ismeri fel a
lampajeleket - sot , a szineket sem erti.
Balesetmentesen vezetett a ficko mint tsz sofor , naponta , munkasokkal
teli buszt.
Nem a verbalisan rogzult szabalyok azok amiket hasznalunk. Az mar csak
kifogas ha a zsigeri rutin csodot mondott.
Annak idejen a sarkany oktatom  mondta hogy nem bizna abban aki a muszerek
alapjan repul , nem megy neki erzesre .

Bye
Dexter
On 21 Jul 2013 09:45, "gyapo" <gyapo at freemail.hu> wrote:

> >> gondolatok közvetítéséhez. Összefoglalva: jó tanár.
>
> > no, ilyenből van nagyon kevés,
>
> > sok embertől megkérdezve, sokszor 1 kézen is össze lehet számolni
>
> Ez elég sokat csökkent az iskola hasznosságán. Mert könyvet máshol is
> lehet kapni, összejárni hasonló érdeklődésűekkel is lehet, marad a
> számonkérés, de az meg estin vagy levelezőn is van.
>
> > cselekvésekről lehet következtetést levonni. Hasznosabb lenne azonban,
> > ha nem a "forrásadatot", hanem a feldolgozott információt tanítanák,
> > tehát mondjuk pszihológiát, emberi viselkedést (amit a történelemből
> > vezettek le). Ebből mindenki profitálhatna, mert mindenkit érint, aki
> > nem nomád.
>
> Kell fejlődni a gondolkodásnak is. Ha mindent készen kap valaki, akkor
> nem jön rá magától semmire, a gondolkodása fejletlen marad. Ezért a
> gyerekek nem tanulságokat kapnak töményen, hanem meséket, amikben
> helyzetek és karakterek vannak, és rá kell jönniük dolgokra, mi a jó,
> mi a rossz stb.
>
> > Átnézed a CD gyűjteményt egyesével, vagy vezetsz egy katalógust amiben
> > lehet keresni.
>
> Az átnézés sok idő, nem lehet minden kereséshez átnézni. A katalógus
> viszont már egy tudás, ugyanis oda olyan kulcsszavakat írok, amiket
> fejből tudok. Ha nem tudom mi a vektoros rajzoló, akkor nem írom a
> katalógusba, és a coreldraw-t soha nem találom meg.
>
> > A KRESZ-t használod, nem?
>
> A KRESZ szerintem nem lexikális tudás. Nem lehet minden tudást
> lexikálisnak nevezni. Amit nem használok semmire de megjegyeztem
> (Mohács 1526), az a lexikális, amit meg használok az a gyakorlati, és
> aki közlekedik járművel annak a KRESZ gyakorlati tudás. A kettő között
> van átjárás, amit nem használok de megmarad az lexikálissá változik
> (pl. pentóda működése), és amit elkezdek használni, az gyakorlativá
> válik.
>
> Üdv.: gyapo
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list