[elektro-etc] Sok erdekes gondolat van benne - autos cikk
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Fri Jul 12 12:06:18 CEST 2013
Ami itt mindent beborit, az a sok teveszme es eloitelet.
A DPF ara mar tobbszor el lett magyarazva.
Az egester felvetelben es a TC cikkben konkretan benzines
jarganyrol van szo, az kormolodott szarra.
A kibocsatast meg mg/km-ben merik, fuggetlen attol hogy
mennyire van higitva levegove. Ugyanugy benezted, mint Dexter.
Stb...
Fuzesi Arnold wrote:
> Ami meg tobb kormot nyom az olajba ami egy preciz motort kellene
> kenjen, ahol a vezmulanc piciri nyulasa is mar gondot okoz!?
> Amihez turbo kell, hogy egyaltalan meg tudjon mozdulni. Turbolyukkal,
> hatalmas mukodesi homerseklettel, meg hasonlo olyan dolgokkal, ami
> alapvetoen felesleges mas mukodesi elveknel, ami boven nagysagrenden
> belul felveszi a versenyt fogyasztasban, emisszioban. Viszont fillerek
> javitani, uzemeltetni.
>
> Ami 100e rpm felett pörög abban a motorolajban ami tele van koksszal
> parezer km utan. Aminel a DPF stabil mukodese nem megoldott hosszu
> tavon. Ami egy vagyonba kerul, es nelkule nem mukodik jol a rendszert,
> meg a ganyolas hive sem vagyok, hogy kiszedjuk, es kiirjuk az ECU-bol.
> Amelyik csillio bar nyomassal dolgozik percenkent 1000-3000 kozott
> befecskendezve egy viznel agresszivabb olykor savas kemhatasu
> uzemanyaggal, es elvileg sem birhat azonos minosegben eveket kiszolgalni!?
>
> Köszi, nem pék vagyok, se nem hellokitty, hanem muszaki ember... ... :)
> Elvi hibas dolgot az en torkomon nem nyomnak le, 10 ingyen pohartartoval
> sem. Meg az egeszsegem is van olyan fontos, mint a penztarcam.
> Sajat autom szagat legalabb ne kelljen szivnom. Egy utemben 10-100x
> annyi levegot forgat at magan mint azonos ccm-es benzines azonos
> fordulaton, azonnal beterit mindent alapjaraton is.
>
> Neked ez jo, nekem nem jo. Kulonbozunk. :)
>
>
> A.
>
> On 07/12/2013 11:07 AM, Ferenc VALENTA wrote:
>>
>> Dizelt vehetsz, azt ajanlgatott a szaki sokfajtat :)
>>
>>
>> Arnold Fuzesi wrote:
>>> Koszi, nem kell uj auto, benyas se...
>>> http://m.totalcar.hu/egester/2013/07/11/szetvert_bmw_arveres_a_bunozoknek/?rnd=407
>>>
>>>
>>>
>>> Epp ma vettem egy 60e-ret futott (szamomra) tokeletes konstrukcioju
>>> benzines
>>> motort (eur2 helyett eur3-ast, csak h jofej is legyek) egy bmw
>>> szűrők+olajcsere arabol a 96-os Alfaba. Jo erzes koros autot birtokolni,
>>> egyszeru, nyers, gyonyoru, jo vezetni, nincs dpf, nagynyomas,
>>> kettostomegu,
>>> robotvalto, turbo, semmi uri huncutsag...
>>>
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> On 2013.07.11., at 19:05, Arnold Fuzesi
>>> <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> wrote:
>>>
>>>> Ezek nelkul nem lehet forgalomba se hozni. Ettol nem lehet dragabb
>>>> ua az
>>>> alkatresz, mert ami enelkul van forgalomban az igazabol nincs. :)
>>>> Kb olyan ez mint a zarjegy nelkuli cigi. Arulni nem arulhatod, de
>>>> csempeszaru
>>>> stb lehet.
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from my iPhone
>>>>
>>>> On 2013.07.11., at 15:07, Ferenc VALENTA <ferenc.valenta at gmail.com>
>>>> wrote:
>>>>
>>>>> Haho,
>>>>>
>>>>> En nem tudom mi az, de ha nincs rajta az a jel, es valami galibat
>>>>> okoz, akkor ugrott a gari, nem fizet a biztosito, esetleg mesz a
>>>>> sittre.
>>>>> Ezert (is) dragabb tok ugyanaz az alkatresz.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Kovács József wrote:
>>>>>> 2013.07.11. 11:03 keltezéssel, Ferenc VALENTA írta:
>>>>>>> Mondjuk valoszinuleg sem a funkcionalisan azonos oroszon, sem a
>>>>>>> lomex turkalos cuccon nincs CE jel
>>>>>> És? .... a CE nem minőségi jelzés.
>>>>>> Sőt a TÜV és társai sem.
>>>>>> KJ
>>>>> --
>>>>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
>>>>> Deutschland
>>>>> Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
>>>>>
>>> .
>>>
>>
>>
>
>
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list