[elektro-etc] garazsba beallas
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Sun Feb 24 11:47:42 CET 2013
hat ez nagyon nem igaz. rajzold fel, az emelkedon brutalisan csokken az
elso kereken a leszorito ero. ezerszer hamarabb kapar el.
Vajk
2013/2/24 Kovács József <kj at faldeko.hu>
>
>
> 2013.02.24. 6:49 keltezéssel, njgynjgy at gmail.com írta:
>
>> - A baromság ott kezdődött, amikor valaki kitalálta, hogy
>> (Magyarországon) a garázsnak a pincében van a helye.
>> - A másik baromság a fronthajtású autó, ami nem tud egy meredekebb úton
>> felkapaszkodni.
>>
>
> Ezzel vitatkoznék, mármint a front, hogy
> a fronthajtás a fő ok személyautó és kisbusz szinten.
> Motor és váltó kiosztás kérdése.
>
> KJ
>
> - A harmadik baromság a Trabantra méretezett garázskapu amin egy mai
>> szélesebb autó nem fér át.
>> Pincegarázs + fronthajtás + nagy autó = baromság^3
>> Vannak országok, ahol a pincegarázs ismeretlen. A garázs optimális
>> esetben a földszinen van, mellette egy tároló a kipakoláshoz, aminek a
>> másik oldalán van a konyha. A ház persze nem az utcafronton van, hanem a
>> telken belül min. 15 méterre az utcafronttól úgy, hogy a garázshoz
>> vezető behajtó úton szükség esetén még 1 - 2 vendégautó is elfér
>> kerítésen belül.
>>
>>
>> ----- Original Message ----- From: "Karoly Kovacs" <koka55 at kabsi.at>
>> To: <elektro-etc at tesla.hu>
>> Sent: Friday, February 22, 2013 10:42 AM
>> Subject: Re: [elektro-etc] garazsba beallas
>>
>>
>> Es ezt engedte az onkormanyzat? Mazlid van.
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>> Én a járda terhére szereztem meg a +40 cm-t
>>>> Kétoldalt a járdába is került egy kis lejtés ...
>>>>
>>>> A gyalogost nem zavarja, mert a járó vonala kintebb van.
>>>> Mivel ne lépcsős a szintugrás így a botlás veszély is ~ nulla.
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>
>>>> 2013.02.22. 10:17 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>
>>>>> Mazlitok van mindkettotoknek.
>>>>>
>>>>> Nekem volt olyan hazam (nem en epitettem, hanem vettuk), ahol be
>>>>> kellett
>>>>> falaznom a garazst, mert sehogyan sem lehetett volna ugy atepiteni,
>>>>> hogy
>>>>> jo legyen. A haz ugyanis 5 meterre volt a keritestol, jardatol.
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>> -------- Original Message --------
>>>>>
>>>>> pontosan -90/5m volt az en problemam is :-)
>>>>>>
>>>>>> most kicsit tobb helyet fog elvenni az udvarbol, de sokkal hosszabb a
>>>>>> rampa.
>>>>>>
>>>>>> Vajk
>>>>>>
>>>>>> 2013/2/22 Kovács József <kj at faldeko.hu>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2013.02.22. 8:01 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>>>>
>>>>>>> Igen, a kocsik szelessege es a hosszusaga is nott, de en a lejtorol
>>>>>>>> beszeltem.
>>>>>>>> A mai autok geometriaja egyszeruen nem teszi lehetove azokon a regi
>>>>>>>> lejtokon a garazsba allast (eltekintve nehany kisautotol).
>>>>>>>> A mai autok eleje - vajon biztonsagi zonakent, vagy csak divatbol? -
>>>>>>>> sokkal hosszabban nyulik ki az elso kerekek ele, mint a regieke.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> + nagyobb tengelytáv (felekad középen)
>>>>>>> + kisebb hasmagssság
>>>>>>>
>>>>>>> Ezért épült át az én -90/500 cm-es lehajtóm is
>>>>>>> 4 éve -90/540 cm-esre a Civic okán ....
>>>>>>> Így már éppen elsuhan :-)
>>>>>>>
>>>>>>> (a Wartburg röhögve az Almera és JAZZ simán lejárt)
>>>>>>>
>>>>>>> KJ
>>>>>>>
>>>>>>> Karoly
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> -----
>>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>>>>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>>>>> Verzió: 2012.0.2238 / Vírus adatbázis: 2639/5622 - Kiadás dátuma:
>>>>> 2013.02.21.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>> -----
>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2012.0.2238 / Vírus adatbázis: 2639/5625 - Kiadás dátuma:
>> 2013.02.23.
>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list