[elektro-etc] garazsba beallas

Kovács József kj at faldeko.hu
Sun Feb 24 10:41:51 CET 2013



2013.02.24. 6:49 keltezéssel, njgynjgy at gmail.com írta:
> - A baromság ott kezdődött, amikor valaki kitalálta, hogy
> (Magyarországon) a garázsnak a pincében van a helye.
> - A másik baromság a fronthajtású autó, ami nem tud  egy meredekebb úton
> felkapaszkodni.

Ezzel vitatkoznék, mármint a front, hogy
a fronthajtás a fő ok személyautó és kisbusz szinten.
Motor és váltó kiosztás kérdése.

KJ

> - A harmadik baromság a Trabantra méretezett garázskapu amin egy mai
> szélesebb autó nem fér át.
> Pincegarázs + fronthajtás + nagy autó = baromság^3
> Vannak országok, ahol a pincegarázs ismeretlen. A garázs optimális
> esetben a földszinen van, mellette egy tároló a kipakoláshoz, aminek a
> másik oldalán van a konyha. A ház persze nem az utcafronton van, hanem a
> telken belül min. 15 méterre az utcafronttól úgy, hogy a garázshoz
> vezető behajtó úton szükség esetén még 1 - 2 vendégautó is elfér
> kerítésen belül.
>
>
> ----- Original Message ----- From: "Karoly Kovacs" <koka55 at kabsi.at>
> To: <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Friday, February 22, 2013 10:42 AM
> Subject: Re: [elektro-etc] garazsba beallas
>
>
>> Es ezt engedte az onkormanyzat? Mazlid van.
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> Én a járda terhére szereztem meg a +40 cm-t
>>> Kétoldalt a járdába is került egy kis lejtés ...
>>>
>>> A gyalogost nem zavarja, mert a járó vonala kintebb van.
>>> Mivel ne lépcsős a szintugrás így a botlás veszély is ~ nulla.
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>> 2013.02.22. 10:17 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>> Mazlitok van mindkettotoknek.
>>>>
>>>> Nekem volt olyan hazam (nem en epitettem, hanem vettuk), ahol be
>>>> kellett
>>>> falaznom a garazst, mert sehogyan sem lehetett volna ugy atepiteni,
>>>> hogy
>>>> jo legyen. A haz ugyanis 5 meterre volt a keritestol, jardatol.
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>> -------- Original Message --------
>>>>
>>>>> pontosan -90/5m volt az en problemam is :-)
>>>>>
>>>>> most kicsit tobb helyet fog elvenni az udvarbol, de sokkal hosszabb a
>>>>> rampa.
>>>>>
>>>>> Vajk
>>>>>
>>>>> 2013/2/22 Kovács József <kj at faldeko.hu>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013.02.22. 8:01 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>>>
>>>>>>> Igen, a kocsik szelessege es a hosszusaga is nott, de en a lejtorol
>>>>>>> beszeltem.
>>>>>>> A mai autok geometriaja egyszeruen nem teszi lehetove azokon a regi
>>>>>>> lejtokon a garazsba allast (eltekintve nehany kisautotol).
>>>>>>> A mai autok eleje - vajon biztonsagi zonakent, vagy csak divatbol? -
>>>>>>> sokkal hosszabban nyulik ki az elso kerekek ele, mint a regieke.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> + nagyobb tengelytáv (felekad középen)
>>>>>> + kisebb hasmagssság
>>>>>>
>>>>>> Ezért épült át az én -90/500 cm-es lehajtóm is
>>>>>> 4 éve -90/540 cm-esre a Civic okán ....
>>>>>> Így már éppen elsuhan :-)
>>>>>>
>>>>>> (a Wartburg röhögve az Almera és JAZZ simán lejárt)
>>>>>>
>>>>>> KJ
>>>>>>
>>>>>>   Karoly
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -----
>>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2012.0.2238 / Vírus adatbázis: 2639/5622 - Kiadás dátuma:
>>>> 2013.02.21.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2012.0.2238 / Vírus adatbázis: 2639/5625 - Kiadás dátuma:
> 2013.02.23.
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list