[elektro-etc] auto toltes .

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Feb 23 10:58:49 CET 2013


akkor mar inkabb megpatkolom a gyari modult valahogy :)
bye
dexter



2013. február 23. 10:55 Arnold Fuzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:

> Hella a modul :) csak bosch-ba valo... De van Delphi vagymi is a temaban.
>
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.02.23., at 10:48, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>
> > ha bosch csak akkor ha semmi mas nem kaphato es alkatreszeket sem tudok
> > venni mar :)
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2013. február 23. 10:38 Arnold Fuzesi írta, <
> arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> >
> >> (Kefe kiforraszthato, oda be tudod forrasztani a pók kefeinek kabelet. )
> >>
> >>
> >> Arnold
> >> Sent from my iPhone
> >>
> >> On 2013.02.23., at 10:36, Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> >> wrote:
> >>
> >>> Partvonalrol: egy bosch generator toltes modul nem lenne jo bele?
> >>>
> >>> Plhttp://
> >>
> zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__MERCEDES-BENZ_s67___COUPE+__COUPE+(C124)_s48_1987%7C03+++1993%7C05+++__12339/Elektromosság_s67___Generátor%7C-alkatrészek_s58___Generátor+szabályozó_s60___.Mind._s74_?gyakori=N&cikkkod=5DR004242-061+*L<http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__MERCEDES-BENZ_s67___COUPE+__COUPE+(C124)_s48_1987%7C03+++1993%7C05+++__12339/Elektromoss%C3%A1g_s67___Gener%C3%A1tor%7C-alkatr%C3%A9szek_s58___Gener%C3%A1tor+szab%C3%A1lyoz%C3%B3_s60___.Mind._s74_?gyakori=N&cikkkod=5DR004242-061+*L>
> <
> http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__MERCEDES-BENZ_s67___COUPE+__COUPE+(C124)_s48_1987%7C03+++1993%7C05+++__12339/Elektromoss%C3%A1g_s67___Gener%C3%A1tor%7C-alkatr%C3%A9szek_s58___Gener%C3%A1tor+szab%C3%A1lyoz%C3%B3_s60___.Mind._s74_?gyakori=N&cikkkod=5DR004242-061+*L
> >
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> Eleg jol birjak a strapat, mukodnek, es arban is jok.
> >>>
> >>> Arnold
> >>> Sent from my iPhone
> >>>
> >>> On 2013.02.23., at 10:29, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
> >>>
> >>>> hali . a multkori toltesproblemat gondolgatom tovabb es tovabb .
> >>>> ez a pok toltese , ahol van egy szokasos diodahid , meg egy harom
> diodas
> >>>> kis , fuggetlen pozitiv szal , ami taplalja a toltesmodult es a
> >> kefetarto
> >>>> pozitiv oldalat (a negativot a fesszabalyzo adja)
> >>>> tobb bajom is van , de mivel ez analog technika , ezert nem tudom hgoy
> >> en
> >>>> vagyok-e a hulye vagy sem .
> >>>> a kapcsolas ugy nez ki hogy a muszerfalrol jon egy pozitiv szal ami a
> >>>> tolteslampan jon at , ez meg arra a kozos pontra amit a generatorban a
> >> kefe
> >>>> harom diodaja is taplal .
> >>>> itt jonnek a ketsegeim . a pokoknak alapvetoen megbizhatatlan a
> toltese
> >> .
> >>>> ennek nagy resze abbol fakad hogy kik hasznaljak es hanyadik autokent
> >>>> (kezdo szerelo , sofor , elete elso autoja)
> >>>> de teny hogy nem erossege az autonak a toltes - meg akkor sem ha az
> >> enyem
> >>>> maximalisan karban van tartva es minden parametere a gyari legjobbat
> >>>> haladja meg .
> >>>>
> >>>> elso pont : a feszultsegmeres ... a pokban gyarilag 1.2 wattos
> uvegtestu
> >>>> izzo a tolteslampa .
> >>>> a tapasztalatok szerint ha ezt novelik , javul a toltes .
> >>>> ez egyertelmu hulyesegnek tunik , hiszen amikor a totles beindul ,
> >> akkor a
> >>>> diodak adjak a feszt es az egyutt kene mozogjon az akkufesszel ,
> hiszem
> >>>> mindket iranyba egy diodanyival van a toltes a tekercsek
> feszultesgetol
> >> .
> >>>> marmint moricka szerint .
> >>>>
> >>>> mi van ha nem ? ha a fesszabalyzo rosszul meri a feszultseget , mert a
> >>>> toltes tuskeit is belemeri , igy ejti a feszultseget , mert a tuskekre
> >>>> szabalyoz , csokken a terheles , igy nem eszi meg a tuskeket a
> >> toltotekercs
> >>>> sem es igy tovabb ? ezesetben a tolteslampa teljesitmenyenek novelese
> a
> >>>> tuskeket elkezdi megenni , igy javitva a toltest .
> >>>>
> >>>> jol erzem hogy ez konstrukcios vagy meretezesi hiba ?
> >>>>
> >>>> kovetkezo kerdes : a toltes diodak altal osszedobott fesz nyilvan nem
> >>>> teljesen sima - node a gerjeszto tekercs magneskent valtozo fluxust
> >>>> biztosit - egyuttal el is szenvedi - tehat tovabbi tuskeket taplal
> >> vissza a
> >>>> feszabalyzoba ?
> >>>>
> >>>> utolso kerdes : ha mondjuk csinalnek egy toltesmodult ami ezt a harom
> >>>> diodat komplett kihagyna , az akkufeszt merne es hasznalna kozvetlenul
> >>>> (termeszetesen a gyujtassal kapcsolva) , azt hasznalna gerjesztesre es
> >> es a
> >>>> testet kapcsolgatna , akkor amikor leall az auto , elkezd esni a
> >> feszultseg
> >>>> maximalisan raszabalyozna , akkor eleg lenne a terhelest figyelnem -
> es
> >> ha
> >>>> a gerjesztes miatti aram pulzalas megszunik - akkor nem forog a
> >> generator -
> >>>> igy le tudnam kapcsolni .
> >>>> mennyire elvetemult otlet ez ?
> >>>> vagy inkabb hasznaljam erre a celra a csillagpontot ? ha masra nem
> >>>> hasznalom , akkor meg akar pusztan a forgas detektalasara jo is
> lehetne
> >> .
> >>>> a forgoresz remanens magnesessege eleg hozza hogy eszrevegyem ha
> >> elkezdett
> >>>> forogni a generator ...
> >>>> az mar csak csicsa lenne hogy a toltesjelzo lampan visszafele le
> tudnam
> >>>> villogni a toltes parametereit , esetleges hibajelzeseket .
> >>>>
> >>>> bye
> >>>> dexter
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list