[elektro-etc] garazsba beallas
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Sat Feb 23 03:54:35 CET 2013
En sem irtan nagy elteresrol. De adott esetben az az 1-2 centi is eleg
ahhoz, hogy ahova a kocsi bement, onnan ne jojjon ki. :)))
Csak ugy, amit valamelyikotok emlitett: 2 meteres vasrud a kocsi ala,
oszt kiemelgetni. :)))
Karoly
-------- Original Message --------
> elenyeszo az elteres . max nehany centi hossziranyban . ha a
> futomugeometria jo es nem porgetem el , akkor az ivet nagyon kozel tartja .
> nyilvan van nemi elteres abban hogy ha a futomugeometria epp kozepre akarja
> huzni (elore) vagy meg alaszedni (hatra) de ez nagysagrenddel kisebb ahhoz
> kepest mint amit egy adott helyre orral vagy hattal beallaskor kell
> manoverezni . ezzel szinte szamolni sem erdemes .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. február 22. 21:52 Szabó Zoltán írta, <szacsek at freemail.hu>:
>
>> Miért lenne azonos??? Gondolj bele, az elejét kormányzod és a hátuljával
>> tolod vagy kormányzott első hajtással kanyarodsz előre. Ez fordítva is mást
>> ad. Elejét kormányozva hátulról húzod vagy kormányzott első kerékkel tolod
>> a
>> hátulját. Tesztelve!
>>
>> Zoli
>>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>> On
>> Behalf Of charles hoss
>> Sent: Friday, February 22, 2013 9:57 AM
>> To: elektro-etc
>> Subject: Re: [elektro-etc] garazsba beallas
>>
>> az elore - hatra azonos . a kormanyzas nyilvan jobb hatrafele - hiszen ha
>> egyenesen beteszed az autot hattal , akkor utana oda teszed a vegen az
>> elejet ahova akarod - az en garazsomba pl lehetetlen orral beallni . egy
>> S-alaku utvonalat kell befussak , mindenutt par centi plusszal . ha orral
>> megyek be , akkor az auto mellett marad egy csomo folosleges hely.
>> http://www.youtube.com/watch?v=yDRw37Av2PE
>> kispolak gyorsulas es parkolas .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. február 22. 9:16 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>
>>> Amúgy szűkebb helyekre tény, hogy sokkal jobb háttal betenni a kocsit.
>>>>
>>>
>>> En ugy tudom, de javitsatok ki, ha tevedek, hogy ez a kormanygeometria
>>> miatt van igy. Ha hatso kerek kormanyzasu lenne, akkor elore menetben
>> lenne
>>> konnyebb.
>>>
>>> Nem tudom, vezetett-e mar valamelyikotok hosszu hajot? Nem kismeretu
>>> motorcsonakra gondolok, hanem lassu jarasu, elnyujtott, hosszu hajora.
>> Na,
>>> az egy furcsa erzes, amikor "nem arra megy" kormanyzaskor, ahogy az ember
>>> az autoknal megszokta (hisz a fara fordul, az is csak kesve...)
>>>
>>> Allitolag a kormanygeometria okozza azt is, hogy egy autoval nem lehet
>>> ugyanazon az iven fordulni elore, mint hatra menetben. (Ebben sem vagyok
>>> biztos, ki kene pontosan merni, probalni.)
>>>
>>> Karoly
>>>
>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list