[elektro-etc] garazsba beallas

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Feb 22 22:10:05 CET 2013


elenyeszo az elteres . max nehany centi hossziranyban . ha a
futomugeometria jo es nem porgetem el , akkor az ivet nagyon kozel tartja .
nyilvan van nemi elteres abban hogy ha a futomugeometria epp kozepre akarja
huzni (elore) vagy meg alaszedni (hatra) de ez nagysagrenddel kisebb ahhoz
kepest mint amit egy adott helyre orral vagy hattal beallaskor kell
manoverezni . ezzel szinte szamolni sem erdemes .

bye
dexter



2013. február 22. 21:52 Szabó Zoltán írta, <szacsek at freemail.hu>:

> Miért lenne azonos??? Gondolj bele, az elejét kormányzod és a hátuljával
> tolod vagy kormányzott első hajtással kanyarodsz előre. Ez fordítva is mást
> ad. Elejét kormányozva hátulról húzod vagy kormányzott első kerékkel tolod
> a
> hátulját. Tesztelve!
>
> Zoli
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On
> Behalf Of charles hoss
> Sent: Friday, February 22, 2013 9:57 AM
> To: elektro-etc
> Subject: Re: [elektro-etc] garazsba beallas
>
> az elore - hatra azonos . a kormanyzas nyilvan jobb hatrafele - hiszen ha
> egyenesen beteszed az autot hattal , akkor utana oda teszed a vegen az
> elejet ahova akarod - az en garazsomba pl lehetetlen orral beallni . egy
> S-alaku utvonalat kell befussak , mindenutt par centi plusszal . ha orral
> megyek be , akkor az auto mellett marad egy csomo folosleges hely.
> http://www.youtube.com/watch?v=yDRw37Av2PE
> kispolak gyorsulas es parkolas .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. február 22. 9:16 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>
> > Amúgy szűkebb helyekre tény, hogy sokkal jobb háttal betenni a kocsit.
> >>
> >
> > En ugy tudom, de javitsatok ki, ha tevedek, hogy ez a kormanygeometria
> > miatt van igy. Ha hatso kerek kormanyzasu lenne, akkor elore menetben
> lenne
> > konnyebb.
> >
> > Nem tudom, vezetett-e mar valamelyikotok hosszu hajot? Nem kismeretu
> > motorcsonakra gondolok, hanem lassu jarasu, elnyujtott, hosszu hajora.
> Na,
> > az egy furcsa erzes, amikor "nem arra megy" kormanyzaskor, ahogy az ember
> > az autoknal megszokta (hisz a fara fordul, az is csak kesve...)
> >
> > Allitolag a kormanygeometria okozza azt is, hogy egy autoval nem lehet
> > ugyanazon az iven fordulni elore, mint hatra menetben. (Ebben sem vagyok
> > biztos, ki kene pontosan merni, probalni.)
> >
> > Karoly
> >
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list