[elektro-etc] Tuneti kezeles?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Aug 25 00:50:12 CEST 2013
On 24 Aug 2013 23:27, "Ferenc VALENTA" <ferenc.valenta at gmail.com> wrote:
>
>
> Hat ennek csak 1 modja van, ki kell nyomtatni, es egymasra
> tenni, hogy a minimalis kulonbsegeket is latni lehessen.
>
> Most jobban megnezve, tenyleg ugy tunik, minden valtasnal a
> benzinest egy picit jobban lehet huzatni, a valtasoknal atveszi
> az elonyt.
> Pl dizel 50 elott picivel leesik 5 ala, es ott vege is van, de
> kozben volt 8 felett is, benzin meg az 5-ot sem eri el, soha.
> Kb 45-55 kozott a benzinesek meg tart az 1-es vege, ott tud
> majd 5-ot. Dizelnek itt mar kell a kettes, 4.2-t tud.
> Kb 55-nel a benzines is keri a kettest, gyorsulas visszaesik
> arra a kb 2.8-ra amit emlitettel.
> Dizel itt meg 3.8-at tud, egesz a kettes vegeig, kb 75-ig jobb
> mint a benzines.
> Ott egy rovid szakaszra megint a benzin jo (minimalisan),
> es ez ismetlodik.
>
> Osszegzes: benzines csak rovid szakaszokon jobb, minimalis mertekben.
> Egyebkent mindig a dizel jobb, sokkal.
> Csak nezd meg az abrat. A kedvenc szakaszodon 2.5 vs 2.8 az allas,
> 20-30 kozott viszont 8.2 vs 4.8, 50-75 kozott 4.2 vs 2.8.
> A 2.5/2.8-at nem neveznem eletveszelyes kulonbsegnek, de ha tenyleg
> az, akkor a 4.2/2.8 meg inkabb az, szoval ezt buktad.
Tenyleg bukta?
Akkor miert nem jobb az osszes gyorsulas osszege szazra ?
Vagy ez ugy jobb hogy tiz adatbol otben jobb, otben azonos , ha osszeadjuk
a tiz tiz adatot meg pont egyenlore jon ki . Ez a dizeles matek
Bye
Dexter
>
> Nincs semmi meglepo az egeszben, csak nezz ra a nyomatek-gorbere,
> hasonlitsd ossze a gorbe alatti teruleteket. A valto-kiosztas
> megkomplikalja a dolgot egy kicsit, de a lenyegen nem valtoztat.
>
> Termeszetesen teljesen elmeleti uzemallapotokrol beszelunk,
> padlogazon leszabalyozasig forgatva a motort.
>
>
>
> Kovács József wrote:
>>
>>
>> 2013.08.24. 22:23 keltezéssel, Ferenc VALENTA írta:
>>>
>>> Az egesz gorben szinte mindenhol, minden sebessegnel a dizel
>>> tud JELENTOSEN nagyobb gyorsulast,
>>
>>
>> Valamit elnéztél... lásd piros vonalak.
>>
>> Nézzük csak, mindig a kb. reális fokozatokban
>>
>> 25 km/h B4,6 D7,7 >> D nyer
>>
>> 50 km/h B2,8 D2,6 >> B nyer
>> (forszírozva B4,7 D4,0 >> B nyer )
>>
>> 75 km/h B2,8 D2,6 >> B nyer
>>
>> 100 km/h B1,7 D1,7 >> egál
>>
>> 125 km/h B1,3 D1,0 B nyer
>>
>> 150 km/h B0,8 D0,8 >> egal
>>
>> Szerintem ~ 35 km/h az a határ, amíg a dízel a nyerő.
>> E két egyforma autó esetén.
>>
>> Utána egál vagy a benzines nyer :-)
>>
>> KJ
>>
>>
>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
Deutschland
> Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
>
More information about the Elektro-etc
mailing list