[elektro-etc] Tuneti kezeles?
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Sat Aug 24 16:46:57 CEST 2013
Jelentem, en mindig betartom az eloirt szerviz intervallumokat. :)))
Es ezt nem csak az uj autoval teszem, hanem a 13 evessel is: 20
ezrenkent szerviz, es termeszetesen n*20 ezrenkent az eloirt cserek
(bordasszij, stb., vagy pl. nalam a hidro teljes atmosasa). Eddig
bevalt, meg a sokak altal annyira lenezett "franszia" autoimnal is.
Karoly
-------- Original Message --------
> Tanács Dávid Szilveszter wrote:
>
>> Nem ezt mondtam. De az nem vezetes, ha beulok, megnyomom a gombot, es
>> elindul, megall, kanyarodik. Ez az iranytaxi. Fiatal autot is szivesen
>
> De en ezt is elvezem :)
>
>> vezetnek, nem elvi gondjaim vannak nagyreszukkel, hanem financialis.
>> Tudnek valasztani az idei modellek kozul is.
>
> Ertem en ezt. Sajnos Magyarorszagon az auto luxus, nincs penz a
> szakszeru fenntartasara. Ezert van ennyire tulertekelve a
> megbizhatosagkent emlegetett szervizigeny, fenntartasi koltseg.
> Ha olvasod a listat, sokak szamara kb ez az egyetlen szempont.
> Jo auto az, amit nem kell soha szerelni.
> Mindegy milyen, csak szerelohoz ne kelljen vinni,
> mert az maga a pokol :)
> Itt meg siman annyit fizetnek a havi lizingre, amennyiert otthon
> autot szoktak venni. Ha valami elromlik, megveszik, ennyi.
>
>> Ebben teljesen egyetertek veled. Jo kozlekedessel minden jo lehet.
>> Csak ehez kell a jo tomegekozlekedes.
>>
>> Tegnap rendszeratallas volt, ejszakaztam. Kicsivel 1 utan vegeztem,
>> majd setaltam 10 kilometert, mert a kulso Vaci uton nincs ejszakai
>> kozlekedes, Ujpest Varoskapunal meg lattam az ejjeli busz veget.
>> 2.50-re mar a Nyugatiban voltam, 3.00-as vonattal hazaindultam,
>> 4.30-kor nyitottam a bejarati ajtot. Ha kocsival vagyok, 2 oraval
>> elobb zuhanok agyba. Jo volt a vonat, mert alhattam volna,
>> dolgozhattam volna (felteve ha merek az obegato nemzeti
>> erotartalektol), jo lett volna a kocsi, mert rengeteg idot nyertem
>> volna vele. Raadasul ha hazavezet, akkor meg ott is alhatok.
>
> Otthon en sem nagyon koptattam BKV/MAV jarmuvet. Itt azert mas a helyzet.
> Nem egyszer esett meg, hogy a vonaton irtam meg a debug fuggvenyeket,
> amivel utana az autogyarban logoltuk az esemenyeket, vagy keszultem fel
> a prezentaciokra. Es kipihentebben is erkeztem meg, mint 4-8 ora vezetes
> utan. Ha van jo vonat/repulo, az a tuti, egyebkent egy onmagat iranyito,
> vagy a leheto legtobbet segito auto, utana a sima auto, majd
> bicikli/gyalog :)
>
>> De ettol fuggetlenul szeretem a gephangokat, a morgast, a visitast, a
>> gumik nyikkanasat, a nyugodt kampajgasokat, ami nekem elmenyautozas.
>> Elmenyautozas az elhagyott kanyargos uton kicsit megusztatni a murvan
>> (amire felesegem meg vigyorog, anyam halalra valva imadkozik),
>> megfuttyenteni a gumikat a 4-es ut ulloi korforgalmaban (ehez meg csak
>> sebesseg se kell, ritka rossz ott az aszfalt), 70-nel menni a
>> Bakonyban, 2-es alapjarattal kimenni Dolinaba, atmenni Albertirsarol
>> Tapioszentmartonba a 'hegyen' at, kimenni Homokreszre, ugyanigy.
>> Ezt sajnos nem tudja nyujtani egy automata auto. Ehez a kis vasgolyo
>> kell, olyan futomuvel, amivel meg tudod mondani az aszfalt szinet, a
>> felfestes vastagsagat.
>
> Pontosan, en is igy vagyok ezzel.
> A mai napig hianyzik az a hang, ahogy az oreg Xm otosben elkezdett
> huzni egy kis gazadasra 60-90 korul.
> A mostani sem rossz, a motorja rendben van, de a futomuve nem az igazi.
>
>> rendesen vezetni, igy az auto lesz ujra a szabadsag. Ha lenne 2
>> jarmuvem, akkor az egyik 'jatszos' lenne, a masik egy 'jozan
>> valasztas', ami akar lehetne teljesen onmukodo is. Kozlekedni jo az,
>> de autozni nekem nem igazan.
>
> Az a masodikat gondolom magad is szerelned. En is ezt tennem, de se
> idom, se penzem ra.
>
More information about the Elektro-etc
mailing list