[elektro-etc] Tuneti kezeles?

Ferenc VALENTA ferenc.valenta at gmail.com
Sat Aug 24 15:42:20 CEST 2013


charles hoss wrote:

> egy valto egy csapagya . egy csapagyrol nehezebb kiszurni ha gyarihibas . a
> japan valtok nem szarok . sot a pillangoszelepek sem esnek bele a motorba
> meg 150.000km utan sem .

Persze, meg lehet magyarazni, hogy miert szar minden gagyi
japan auto :)

> Volt fonokomnek motort csereltek Avensis-ben, mert szeria hibas volt.
> 
> mar europai auto volt ?

Nem tudom, nem erdekel, japan szar es kesz.

> body ecu ... ez valami ilyen modern ize ugye ? ami ellen fujni szoktak a
> hozzam hasonlo barlanglakok , de ettol sokkal megbizhatobbak es jobbak az
> autok ugye ?

Nem szokott baj lenni veluk, kiveve a szar japanokat :), viszont egy
csomo kenyelmi es biztonsagi funkcio ezekben van. Zarak, lampak, ablakok,
futes, ablaktorlo stb...
Igen, jobbak, kenyelmesebbek, megbizhatobbak, es foleg sokkal olcsobb
es konnyebb, mint a mechanika meg kabelek mindenhonnan mindenhova.

> egy szetesett ilyen valto miatt akkora pert kapna a nyakaba a helyi
> kereskedo hogy rohanna a gyar visszahivni a szarjait .

Nem hivjak, letagadtak, hivatalosan nem letezik tipushibakent,
a japan minosegbe belefer.

> dexter

-- 
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/



More information about the Elektro-etc mailing list