[elektro-etc] Tuneti kezeles?

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 24 14:52:42 CEST 2013


2013. augusztus 24. 14:38 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:

> charles hoss wrote:
>
>  autogyartas nem ezeken lett legendasan megbizhato - hanem a gyilkolt
>> kiskobcentis suzuki swifteken .
>>
>
> Amiknek most hullik a valtoja?
>

egy valto egy csapagya . egy csapagyrol nehezebb kiszurni ha gyarihibas . a
japan valtok nem szarok . sot a pillangoszelepek sem esnek bele a motorba
meg 150.000km utan sem .

Volt fonokomnek motort csereltek Avensis-ben, mert szeria hibas volt.
>

mar europai auto volt ?


> Masik ismerosnek szinten Toyotaban a body ECU doglott meg, ossze-vissza
> mukodtek a dolgok, villogtak a lampak, vicces volt.
>

body ecu ... ez valami ilyen modern ize ugye ? ami ellen fujni szoktak a
hozzam hasonlo barlanglakok , de ettol sokkal megbizhatobbak es jobbak az
autok ugye ?


> A tapasztalatok alapjan egyertelmu hogy minden japan fos, szandekosan
> szart gyartanak :)


szandekosan ?
az olyan lenne mint a bmw vagy  merci .
ezek hibak amiket egy normalis fogyvedelemmel biro orszagban meg is
oldalananak .
egy szetesett ilyen valto miatt akkora pert kapna a nyakaba a helyi
kereskedo hogy rohanna a gyar visszahivni a szarjait .
de ez itt europa - a tipushibakat a szakszerviz takargatja - megtanultak az
erste banktol a szolgent : "nalunk on az elso"
persze , a heten , vagy ma , van nalam , vagy a sorban . mindegy hogy
mindenkinek igy hullik szet az auto , nem tipushiba .

bye
dexter


More information about the Elektro-etc mailing list