[elektro-etc] Tuneti kezeles?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 24 12:02:24 CEST 2013
2013. augusztus 24. 11:52 Zsolt írta, <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>:
>
>
> > -----Original Message-----
> > From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> > On Behalf Of charles hoss
> > Sent: Saturday, August 24, 2013 11:41 AM
> > To: elektro-etc
> > Subject: Re: [elektro-etc] Tuneti kezeles?
> >
> > 2013. augusztus 24. 11:27 Zsolt írta, <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>:
> >
> > > 1. Azért nem célszerű egyben nagyobb darabban leváló olajos
> > > koromgombócokat a henger és a dugó gyűrű közé préselni, mert a gyűrűig
> > > le tud menni, ahol betámaszthat a gyűrűnek, és ez akár a töréséhez is
> > vezethet.
> > >
> >
> > hat , amikor a goz elkezdi szetrobbantgatni , akkor az szerintem nagy
> > gondot nem okozhat - eleve puhanak szamit a femhez kepest - egy darab
> > korommal megkarcolni a hengerfalat nem lenne konnyu - ha beekelodne az
> > lehetne gond , de a szivoszelep ledaralja biztonsagos mereture . a
> > blokkoknak regen volt egy ontisztulasi hajlamuk - nyilvan egy darab
> > brikett sok lenne neki , de ez aligha tud komoly kart okozni .
> > gyuru beekelodest tuti nem .
> >
> Nem értünk egyet. A göz nagyobb darabokban fogja lebontani a mindenhova
> feltapadt kormot. Mondjuk lesz közte körömnyi méretű is. Feltételezem álló
> motornál nyomod bele a gőz a tisztításhoz, és nem szétszerelt motorról
> beszélünk.
dehogy . jaro motornal , normal uzemben .
ahogy egy kicsit hengerfejes auto is aprankent kapja meg a vizet es arany
tisztara takarit mindent .
amikor csinaltam , meg nem lehetett endoszkopos kamerat venni fillerekert ,
de most mar konnyu lenne egy ilyen telerakott szivorendszert egy
gozgeneratorral hajtani ugy ezer km-t es utana megnezni hogy mi az eredmeny
.
> Valamelyik szelep nyitva lesz, amin keresztül egy megfelelő
> méretű darab bejuthat a hengertérbe, vagy egy kis vákuumcsőbe, vagy egy
> érzékelőbe.
ahogy most is . de megsem teszi . ugy vannak kialakitva hogy nem eshet bele
csak ugy egy kis kosz . eleve a legtobb ilyen furatnak nincs aramlas ami
bevinne a koszt .
> A hengerbe jutó darabka a henger és a dugattyú közötti réshez
> kerül. A dugattyú indításnál amikor felfele mozog akkor bekenheti a dugó
> mellé a hengerfalra a kormos ragacsot, ami így a gyűrű résébe juthat, ami a
> hideg motor miatt a legnagyobb épp. Majd amikor elkezd melegedni, akkor nem
> nagyon tud tágulni a gyűrű. Ilyesmire gondoltam. Hogy mekkora ennek az
> esélye azt nem tudom, de nem merném megcsinálni ezt egy ügyfél autóján.
>
en a sajatomon csinaltam normal uzemi hofokon . ha valami valahova fel is
kenodne , azt a gyuru ugy leszedi mintha ott sem lett volna .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list