[elektro-etc] Tuneti kezeles?
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Sat Aug 24 12:00:54 CEST 2013
Zsolt wrote:
> Nem informatikailag van bajom a felsorolt alkatrészekkel. Hanem az árukkal,
> a meghibásodási arányukkal, az általuk vonzott még több alkatrésszel, a
> gyártási és környezetterhelési költségeikkel van bajom. Főként az utolsóval.
> Gondold bele egy DPF-es kipufogóhoz kell egy differenciál nyomásmérő, mely
> nézi az eltömődést. Ehhez kellenek fém és gumicsövek amik elviszik a nyomást
> az érzékelőig. Kellenek kábelek, kell csatlakozó, kell átalakító, kell
> szoftver fejlesztés...., Szóval sok minden ami nagyban terheli a
> környezetet, azért, hogy ne terhelje a környezetet az autó.
Pont azert kerultek bele ezek, mert olcsok, a gyartonak, ma mar nincs
vele annyi macera, a kornyezetet sem terheli.
Nekunk megvenni nem olcso, ebbol elnek.
>> Ez elhanyagolhato. Csak elinditja a turbotervezoben az uj turbo
>> varazslot, megad nehany parametert, next next finish :)
> Évekig volt saját informatikai cégem, ami fékrendszerek teszteléséhez
> gyártott 3D-s realtime járműszimulációs programot. Elég nagy cégek
> vásárolták, és használják a mai napig (Mercedes, Knorr Bremse...). A
> szoftver előállítási költsége is hatalmas volt, nem csak a használata.
Mi is autogyaraknak csinalunk szoftvert. Nagy penznek tunnek ezek, de
szinte elhanyagolhato a hardver (motor stb...) fejlesztesehez kepest.
>>> Zsolt
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list