[elektro-etc] Tuneti kezeles?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 24 09:58:31 CEST 2013
2013. augusztus 24. 8:15 Zsolt írta, <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>:
> Vannak tisztító szerek, és forró gőz is van, de rögtön két kérdés merül
> fel:
> 1. Hova megy a lemosott szennyeződés? A hengertér nem túl ideális ugye.
>
miert nem ?
a hengerterben normal korulmenyek kozott vizgoz es korom van .
ez mit sem valtozna ettol .
> 2. Már az egész szívóoldal műanyagból van, ezért a nagy hőmérsékletet(gőz)
> nem bírják.
ismersz 100 fokon tonkremeno muanyagot autoiparban ?
meg e legpuhabb kormany is siman elviselne .
> Például ez is az amit nehezen értek meg. Nyerek azzal, hogy
> olcsóbban állítom elő a szívócső rendszert, majd a műanyag és a forró
> kipufogó gáz visszavezetése miatt (is), kénytelen vagyok beépíteni egy
> kipufogó gáz visszahűtőt, ami viszont nem fér el nagyon a turbó mellett,
> ezért a turbó melege tönkreteszi annak műanyag burkolatát, és emiatt
> vízfolyás keletkezik(Opel Insignia a visszahűtó 270eFt, és eddig nem
> lehetett a burkolatát külön megvenni. Mióta ezekből sok baj lett,
>
ez a fejlodes . csinalnak valamit , ami okoz ot hibat ebbol harmat
kikuszobolnek , ami okoz tizenot hibat , amibol kijavitanak tizet , aztan
lesz millio apro , idegesito hiba , esetleg olyan ami mar nem elromlik
hanem rendszeresen cserelni kell es kolteni ra .
eleinte sokat , aztan mint az insignias pelda mutatja , ahogy csokken az
auto erteke , ertekaranyosan kevesebbet - epp annyit hogy fajjon , de meg
ne dobd el a vasat .
> Majd jöttek a turbók a common-rail rendszerek, és már jó lett a
> teljesítmény
> a nyomaték.
papiron .
> Élmény lett a diesel autós autózgatás. Néha még én is
> meginogtam, hogy jó lehetne egy diesel nekem. Mert a nagy nyomaték
> kényelmes
> és rugalmas vezetést ad vitathatatlanul.
haat .
nem mindig jo az a karakterisztika .
> majd az ad-blue technológia.... Na ezek miatt lettem "megint" benzines
> párti. Majd sajnos megjelentek a turbó benzinesek, amik majdnem ugyanolyan
> kategóriába emelik a benzinest, mint a dieselt.
ugyanerrol trollkodtam egyet a tizedik ford ecobust technologias reklamnal
a facebookon a fordnak .
a benzines turbos motor kikuszoboli a benzines motorok hosszu elettartamat
, kellemes nyomatekat , vezetheto karakteret - es ad helyette gyonoyru
katalogus szamokat .
> Ugyanis ezek a kis benzines
> turbók nagyon sokat fogyasztanak (1,8 audi A4 12 liter), és az olajat is
> zabálják.
2T , szebb hanggal .
Tényleg úgy gondolom, hogy ez nem környezetvédelem, hanem
> környezet károsítás. Hány számítógépnek kell sok órán keresztül bekapcsolva
> lennie, hogy egy EGR, vagy egy turbó megterveződjön, legyártatódjon,
> letesztelődjön? És mégis 50-100ekm-ként újat kell venni, tehát azt újra
> olvasztani, szállítani..stb. Nem hiszen, hogy pozitív a környezetvédelmi
> mérleg.
>
biztosan nem az .
az egesz koncepcio nekem ugy tunik hogy jol megfizetett mernokok
munkaorainak elfecserlese politikai utasitasra .
ha hinnek az osszeeskuves elmeletekben , akkor azt mondanam hogy tudjuk
kinek eri meg hogy europa egy ures kraterre valjon , amig az euro x ,euro
xI valtast csinaljuk a draga uzemanyag pazarlasa mellett - mikozben a
kinaiak siman gyartanak jarmuveket es siman lefedtek afrikat mint komplett
piacot .
sajat magunkat szivatjuk az eurokratak agymenesei alapjan .
remelem csak hulyek , nem rosszindulatuak , de gyakorlatilag a kotelezo
katalizator ota mintha tevuton jarnank .
addig sem volt normalis pl a kobcenti alapu adoztatas de utana igazi orulet
kezdodott .
bye
dexter
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list