[elektro-etc] Tuneti kezeles?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 24 09:46:09 CEST 2013
nagy like .
csak igy tovabb .
bye
dexter
2013. augusztus 24. 8:34 Zsolt írta, <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>:
> Szervizünkbe szinte csak saját tulajdonú autókkal rendelkező flottákat
> szolgálunk ki. Nagyobb darabonként 300-400 autós cégeket, többet a garancia
> idő alatt is 0km-től. Szóval van pénzük a javításra, és több közöttük elég
> okos ahhoz, hogy hozzánk hozza, ne pedig márkaszervizbe vigye a még
> garanciális autókat. Ezért ránk nem vonatkozik amit írtál, hogy főleg
> lepusztult autókat szerelünk. Persze néhány magán ügyfelünk is van, mert
> nem
> küldünk el senkit. Szoktam olvasni, hogy mennyire rossz a véleményetek a
> szervizekről. Hát itt legalább nem nyúljuk le az ügyfeleket. Lehet, hogy
> nem
> találunk meg minden hibát elsőre, vagy azonnal, de az biztos, hogy
> korrektek
> vagyunk. Egyébként nem lennék a cég igazgatója. És, hogy ne mondjátok, hogy
> csak haza beszélek: be van kamerázva a szerviz területe, és az ügyfelek
> igény esetén otthonról nézhetik a tudtunk nélkül a javítás folyamatát
> real-time, és az ügyféltér egy üveggel van csak elválasztva a műhely
> területtől. Sőt ha akar valaki akkor ott állhat a javítás alatt a gépkocsi
> mellett. Sőt hozhat alkatrészt olajat, bár ennek nem örülök, ezért ilyen
> esetben leülök megbeszélni az ügyféllel, hogy inkább nálunk vegye a cuccot,
> mert én a mennyiség miatt olcsóbban kapom a cuccokat, mint ő, ezért mondja
> meg mennyiért szerezte be a hozott alkatrészeit, és én is ennyiért fogom
> neki adni. Reménykedem benne, hogy nem vág át (amire előbb utóbb úgyis
> rájövök egyébként), és nem él vissza a lehetőséggel. Mert, ha igen, akkor
> tönkre fogunk menni, és elveszít egy jó szerviz lehetőséget. Persze tudom,
> hogy még a listás társak között is van olyan sajnos, aki visszaélt a sample
> rendelési lehetőségekkel az elektronika területén, aminek ugye meg is lett
> a
> Magyarországra (ránk) nézve negatív következménye.
>
> Zsolt
>
> > -----Original Message-----
> > From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> > On Behalf Of Karoly Kovacs
> > Sent: Friday, August 23, 2013 6:08 PM
> > To: elektro-etc at tesla.hu
> > Subject: Re: [elektro-etc] Tuneti kezeles?
> >
> > Ja, meg valami: kar, hogy Zsolt, akinek ezek szerint a mi felig-meddig
> > laikus hozzaszolasainknal komolyabb tapasznyalata is van, ritkan szol
> > hozza, mert azt hiszem, jobban jarnank, ha az 1-2-3-5-10 (magan)autos
> > tapasztalataink helyett olyan ember mondana velemenyt mint o", aki
> > valoban "latott" mar "nehany" autot. :))) Bar, ha jobban belegondolok,
> > meg Zsolt tapasztalata sem igazan 100%-os kompetenciaju, hisz amint mar
> > regebben is irtam, tobb forrasbol megerositve, Mo-on az a tapasztalat,
> > hogy a nepek NEM szervizeltetnek, hanem csak akkor mennek a muhelybe, ha
> > mar nagy gaz van... En tovabbra is allitom, hogy keves rosszul sikerult
> > autotipus van (igazandibol minden gyarnak vannak rosszabb kiadasai, meg
> > a premium-gyartoknak is), hanem az a problema, hogy az emberek nem
> > torodnek az autoval (foleg Mo-on). Szerintem ha egy auto megkapja az
> > uzemeltetesehez minimalisan szukseges felteteleket, akkor - eltekintve
> > nehany anyaghibatol - nem nagyon tortenhet vilagrengeto gubanc. Bar ez
> > utobbi kijelentesemet megcafolni latszanak a <5 eves konstrukciok
> > (nehany pozitiv peldatol eltekintve).
> > Azt hiszem, azt is megallapitottuk mar itt a listan is, hogy gyartotol
> > fuggetlenul, kb. a 2000-es evjarat koruli (kb. -6/+2ev toleranciaval)
> > autok azok, amelyek meg JOL hasznalhatoak, az ujabbaknal gyartotol
> > fuggetlenul mar eleg gaz van - meglatjuk, mi lesz a Teslabol,
> > remenykedjunk!
> >
> > Karoly
> >
> > -------- Original Message --------
> >
> > > jo , de en csak egy hulye vagyok aki belepofazik de semmit nem tud az
> > > egr mukodeserol , a futomurol es altalaban az autovezetes
> > > ergonomiajarol , a szervizek ahova jarok a reverse corporate identity
> > > mintapeldai , ha megsem akkor maximum vallakozgatnak . Arnold
> > > fanatikus es amit akar az nem optimalis , gazdasagos - most viszon
> > > olyan szolalt meg aki nem csak marketing szinten ismeri az autokat
> > > hanem tobb tizmillio km uzemeltetesi tapasztalata van a szervizbe juto
> > > autokrol . (tehat pl nem hiszi el hogy azert kell megszuntetni a
> > > feszitopatront mert hibalehetoseg , hanem joideje egyre olcsobb
> > > szarokat gyartanak - amit masok is megerositenek , de nyilvan ez csak
> > > az empirikus adatok szorasa , nem lehet pillangoszelepet gyartani ami
> > > nem esik bele a motorba , mert a pillangoszelep mint olyan teljesen
> > > ismeretlen uj technika , senki nem tudja milyen erok ebrednek benne ,
> > mibol erdemes osszetaknyolni ha nem akarod hogy leessen .
> > >
> > > egyebkent ez a koromlerakodas nekem meg mindig nagyon fura a
> > > szivorendszerben . egy kis forro goz ami nagy kuzdelmek nelkul
> > > eloallithato
> > > - talan megoldana .
> > >
> > > bye
> > > dexter
> > >
> > >
> > >
> > > 2013. augusztus 23. 16:19 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
> > >
> > >> Mintha csak a reciklalasra taknyolnak ossze a mai autokat.
> > >>>
> > >>
> > >> Szerintem itt a listan kb. 2 eve (vagy tobb) errol szonokolunk, nem?
> > >> :)))
> > >>
> > >> Karoly
> > >>
> > >>
> > >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list