[elektro-etc] Tuneti kezeles?

Ferenc VALENTA ferenc.valenta at gmail.com
Fri Aug 23 13:56:36 CEST 2013


Xorn wrote:

> Ha mérnének NO-t a dízeleknél, némelyik tudna emiatt bukni.

A regiek, 20 koruli kompresszioval. Ma mar kevesbe problema, 16-18
korul vagy meg alatta sokkal kevesebb NO keletkezik.
Azota a hatarertek is szigorodott, szoval nem ketseges hogy lehetne
bukni.

> Az a "viszonylag ritkán" városban elég gyakran előfordul. Viszont

Igen, kb amikor negyesben gurulsz a lampahoz, amikor kb 0
befecskendezes van. Ha kell a kakao, EGR rogton bezar.
Illetve a maiak folyamatos mukodesuek, de ez most mindegy.

> ahogy én szinte csak autópályázom, az EGR-em olyan tiszta, hogy a
> turbo csúszócsapágyból szivárgó olajpárán kívül enni lehetne belőle.
> Mondjuk dugót azért ezzel együtt kapott.

Az enyem dzsuvas volt. Nagyon sokat hasznaltam varosban, szerintem
egy auto remalma volt. Hegy masik oldalara jartam dolgozni. Reggel-este
hidegen fel az emelkedon, tobbnyire be sem melegedett mire megerkeztem.
De soha nem lett baja emiatt, hiba nelkul birta 8 evig. (ugy ertem a
motor, mas baj volt eleg)
Az uj autom tuti nem sokaig birna ezt az uzemmodot.

> Andy

-- 
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/



More information about the Elektro-etc mailing list