[elektro-etc] Parizsban, Lyon-ban miert nem?

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 22 11:28:10 CEST 2013


Nincs ebben benne a fedelzeti fekellenallas hotermelese?
Mert harom lehetosegbol ha nem az elso , akkor kotelezoen a harmadik nem
egy konnyen levezetheto dolog.

Bye
Dexter
On 22 Aug 2013 07:34, "Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com> wrote:

> ------------
> Vasúti járművek energiatárolás helyett a felsővezetékbe táplálhatják
> vissza a fékezési
> energiát, ha a jármű energiafolyama ezt lehetővé teszi.
> Az eredményes visszatáplálhatóság feltétele a hálózat fogadókészsége -
> ha ez nem teljesül,
> akkor a mozgási energia vagy a fékellenállásokon alakul hővé, vagy a
> mechanikus
> fékrendszerben, a féktárcsákat hevítve.
> -------------
> namost a magyar metrón 40évig az orosz metrószerelvények visszatáplálás
> nélküli fékellenállásos melegítéssel mentek, tehát a magyar metró
> felsővezetékeknél
> a hálózat fogadókészsége nem teljesült, marad a vészfékezési
> kerékkockásítás
>
>
> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2013.08.22.:
> > Na most amiert en az egesz szalat inditottam, es ami a cikk olvasasakor
> > szoget utott a fejembe, az a kovetkezo.
> > Irjatok itt, hogy mas (jobb?) a magyar szabvany. Ezt azert furcsallnam,
> > hisz mig nalunk a vonatok atlag(!)sebessege <50km/h, addig
> > Franciaorszagban naponta minimum 100db TGV kozlekedik, amelyek
> > atlagsebessege >100km/h (a csucssebessegekrol nem is beszelve!). Es ezek
> > a TGV-k immar 20-25(?) eve kozlekednek szinte teljesen balesetmentesen.
> > Magyarul: egy nemzet, aki ilyen csucstechnologiara kepes, es ezt
> > _tartosan_ uzemelteti, nem hinnem, hogy ne tudna leszallitani egy xaros
> > kis metro szerelvenyt kockasodo kerekek nelkul...
> >
> > Karoly
> >
> > -------- Original Message --------
> >
> >> Akkor viszonk nem kophat kockásra..
> >> Ki
> >> 2013.08.22. 0:59, "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com> ezt írta:
> >>
> >>> Meglepne ha nen elektromos, visszataplalos lenne - az pedig eleve
> >>> abs-es.
> >>>
> >>> Bye
> >>> Dexter
> >>> On 21 Aug 2013 22:01, "Szali Sandor" <szali.sandor at gmail.com> wrote:
> >>>
> >>>> Kovács József wrote:
> >>>>
> >>>>> Kész is a 22 csapda helyzet.
> >>>>> Amiből a kiút lehet többféle is
> >>>>> - a kocsi könnyítése és/vagy
> >>>>> - a kerékszám növelése és/vagy
> >>>>> - esetleg anyagminőség variálás, de ez kétséges
> >>>>> - megengedett fékút növelése... (ez is kétséges)
> >>>>> - a sín minőség módosítása ...pláne kétséges
> >>>>>
> >>>>
> >>>> ABS?
> >>>>
> >>>
> >>
> >
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list