[elektro-etc] Parizsban, Lyon-ban miert nem?
Skandar Graun
sgraun at gmail.com
Wed Aug 21 21:25:23 CEST 2013
De az összes verzió, amit írsz, tervezési hibát jelez... mint a nem
szabványos fékek esete is... és nem mérnökileg akarják megoldani, hanem
markecingileg... na, itt a hiba. :(
2013. augusztus 21. 21:13 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>
> 2013.08.21. 20:33 keltezéssel, Skandar Graun írta:
>
> Az Alstom azért már alkotott egy pár érdekeset ezzel a metróval
>> kapcsolatban.
>> Akkor lehet klasszul kockára fékezni a kereket, ha nem jó a
>> hőkezelés/anyagminőség.
>>
>
> Ennyire nem egyszerű....
> Amelyik nem kopik (túl kemény) az meg nem is fékez jól.
>
> Alighanem a kerék alul méretezett a szerelvényhez képest
> és a kellően rövid fékúthoz emiatt tapadósabb kerék anyag kell...
> Az meg könnyen kopik, sajnálatos módon
>
> Kész is a 22 csapda helyzet.
> Amiből a kiút lehet többféle is
> - a kocsi könnyítése és/vagy
> - a kerékszám növelése és/vagy
> - esetleg anyagminőség variálás, de ez kétséges
> - megengedett fékút növelése... (ez is kétséges)
> - a sín minőség módosítása ...pláne kétséges
>
> Szóval, elég kínosnak tűnik a dolog mérnöki szemmel.
>
> KJ
>
>
> 2013/8/21 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
>>
>> http://index.hu/belfold/****budapest/2013/08/21/laposodik_****<http://index.hu/belfold/**budapest/2013/08/21/laposodik_**>
>>> az_uj_metro_kereke/<http://**index.hu/belfold/budapest/**
>>> 2013/08/21/laposodik_az_uj_**metro_kereke/<http://index.hu/belfold/budapest/2013/08/21/laposodik_az_uj_metro_kereke/>
>>> >
>>>
>>>
>>> Vagy ez is egy kelet-europai verzio, mint annyi mas termeknel?
>>>
>>> Karoly
>>>
>>>
>>>
>>
>> -----
>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 2013.0.3392 / Vírus adatbázis: 3211/6596 - Kiadás dátuma:
>> 2013.08.21.
>>
>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list