[elektro-etc] alakul

Kovács József kj at faldeko.hu
Sun Aug 11 18:06:50 CEST 2013


Mindenre van lehetőség és hivatalos út...
Végig kel járni, ennyi.

http://www.nkh.hu/gepjarmu/tevekenysegek/kozutijarmmuszelj/forghelykovelj/atalakitas/lapok/default.aspx

KJ


2013.08.11. 17:59 keltezéssel, charles hoss írta:
> 2013. augusztus 11. 17:09 Arnold Fuzesi írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com
>> :
>
>> Azert a hazibarkacsnal jobban.
>> Profi muhelyeket meg nem tudja megfizetni az atlag.
>>
>> Marad a sufnituning,olykor nemi eletveszellyel.
>>
>> Pl ultetorugo. Senkit nem zavar, hogy total elmegy tole a futomugeometria.
>> :) Egy jo autobol igy lehet gyorsan 1 kategoriaval rosszabb futomuvu
>> egyedul versenypalyara jo autot csinalni, aminek a fektavja 20%-kal
>> legalabb rosszabb pl.
>>
>> Pl: 10mm ET szammal kisebb felni van az Alfa-n. (Masik Alfa-rol valo,
>> osztokor stb stimmel) Oke, nyomtavszelesito. (Novitec, mubizonylattal, mert
>> egy ur vagyok :)
>>
>> De 10mm-es nem megy fel mech okok miatt (terhelesmentesito 13mm az agyon)
>> kerekagyat kene hozza buzizni.
>> 15mm kerult fel. Azota vakarom a fejem mit kellene csinalni a futomuvel,
>
>> mert az az 5mm eleg hozza, hogy rosszabb legyen. :-/ Pedig elvileg jobb
>> kell legyen. Sztem a nagyobb erokar miatt alaphelyzetben jobban leul a
>> kocsi, es elmegy a kerekdoles. Ami nem allithato gyarilag. Most vagy
>> hosszabb rugo kell, vagy a dolesen kell varialni.
>>
>> -
>>
>> Az az 1-2 ember aki tud jot csinalni otthon... statisztikai hiba. Azert a
>> tobbit kar hagyni veszelyeztetni.
>>
>
>
> lehet , nagyon lehet hogy egy egeszen arnyalatnyit egyet tudok erteni veled
> .
> de talan megsem .
> ha akarnek csinalni egy kis hotrodot mondjuk a snake motors , vagy a japan
>
> kis hazi cegek mintajara , vagy egyszeruen a zh trike-ot akarnam kicsit
> atalakitani a sulypont athelyezesevel , modositani a csillapitasat , akkor
>
> hogyan kene nekiallni ?
> csinalnek egyet , aztan kaizenolnam evrol evre , finoman fejlesztve es
> finomitva , vagy elvegzek egy akademiat , aztan kiszamolom hogy hogy kell ,
> megcsinalom es ontelten azt allitom hogy ennel nem lehet jobb , vagy
> csinalok egy elfogadhato verziot - es megnezem hogy mi tortenik ha elorebb
>
> , hatrebb tolom a sulypontot husz-husz centivel , ha csokkentem a
> csillapitast hatul , kicsit felkemenyitem elol , finomitom a
> futomubeallitasokat ?
> hogy csinalja mondjuk az alfa ?
> kiserleteznek olyan szent orultekkel akik erzik hogy mit muvel alattuk az
> auto vagy elovesznek egy tablazatot amit mar otven eve osszetakoltak a VAG
>
> konszern okosai es ezzel kotnek egy kompromisszumot ami jo lesz a
> dolomitokra , de csapnivalo budapestre , jo romaba , milanoba es szethullik
> romaniaban ?
> ennek a kompromisszumnak a Te igenyeidhez szabasa teljesen tilos - holott a
> legtobb amit valtoztatni akarsz lenyegesen kisebb a gyari es a kezhez
> szabott alfa kozott mint a ket alfa es barmelyik suzuki , citroen , jeep es
> egyeb b kategoriaval vezetheto auto kozott .
> akkor miert lenne jo ha tilos lenne ?
> az atallitott auto ugyanugy megfelel a B kategorias jogositvannyal
> vezetheto autok kozott idegenkent beleulve mint barmelyik masik , ha tudja
>
> a minimalisan szukseges  fekhatast es az alapveto vezethetosegi
> felteteleknek megfelel .
>
> bye
> dexter
>
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2013.0.3392 / Vírus adatbázis: 3211/6569 - Kiadás dátuma: 2013.08.11.
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list