[elektro-etc] mekkora otlet

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 8 17:29:24 CEST 2013


ki kell valasztani a legoptimalisabbat :)
nem ultem meg olyan autoban aminel ne mentem volna el akarva akaratlanul a
hataraiig . lehet hogy lefagyott kod volt , lehet hogy eso , olajfolt ,
murva felszorva a kanyarban , nyomvajuban felgyult eso stb . attol hogy a
kormanyt nem huzza el , az auto igen . tettem is fel errol videot a
youtube-ra . a kormany nyil egyenesen all , az auto pedig elkezd porogni ,
mert egy hoborda miatt egyszerre csuszik meg mind a negy kereke .

a valo eletben nincs sem itiner , sem verseny biztonsagert felelos csapat .
itt mindenki azt vesz amit akar . esp-s 22-es felnis autot vagy  valami
terepjarot - mindegy - ahhoz veszi amit csinalni akar vele .
de az hogy mekkorat gyorsul valasztas kerdese - de hogy hol a fekut vege -
az adott . par eve egy haver egy nagynevu markanal latta hogy az elso hoval
halomban jottek be a roncsok az udvarra - a sraccal egyutt versenyeztunk -
tudom hogy tudott vezetni .
aztan beult egy ilyen verdaba es o is belepordult , mert tokeletesen
eltakarta elole az auto a fizikat amig csak tudta . aztan pedig kerdes
nelkul odalokte neki .
szamomra jobb a hisztis futomu - Davidnak teljesen igaza van .

bye
dexter



2013. augusztus 8. 17:19 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:

>
> Es mit vegyenek azok, akik soha nem mennek el a hatarig,
> csak szeretnenek nyugodtan, kenyelmesen autozni?
> Tegyuk fel, hogy azert a havat, esot, jeget vizualisan
> felismeri a sofor, akkor is ha a futomu nem kommunikalja le.
> Versenyautot?
>
> charles hoss wrote:
>
>> megint visszajutunk a kedvenc vesszoparipamhoz .
>> http://en.wikipedia.org/wiki/**Messerschmitt_Bf_110<http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_110>
>> a tokeletes szarny , tokeletes repulesi parameterek - a hatarhelyzetben
>> figyelmeztetes nelkul adta meg magat a fizikanak
>> a spitfire , reszketett , gagyi volt , rangatozott , a hatar elott mar
>> joval folyamatosan figyelmeztetett , igy a pilotak nyugodtabban mehettek
>> el
>> a hatarokig , mert tudtak hol kovetkezik . aki ezt nem tudta , az
>> alulterhelte a gepet , aki meg igen , az kihasznalta .
>>
>> . Due to its sensitive
>> elevators<http://en.wikipedia.**org/wiki/Elevator_(aircraft)<http://en.wikipedia.org/wiki/Elevator_(aircraft)>
>> >,
>> if the stick was pulled back too far on the Spitfire in a tight turn:
>>
>> *stalling <http://en.wikipedia.org/wiki/**Stall_(flight)<http://en.wikipedia.org/wiki/Stall_(flight)>
>> >
>> incidence<http://en.wikipedia.**org/wiki/Angle_of_incidence<http://en.wikipedia.org/wiki/Angle_of_incidence>>
>> may
>> be reached and a high speed stall induced. When this occurs, there is a
>> violent shudder and clattering noise throughout the aeroplane which tends
>> to flick over laterally and, unless the control column is put forward
>> instantly a rapid roll and spin will
>> result*.[6]<http://en.**wikipedia.org/wiki/Aircraft_**
>> of_the_Battle_of_Britain#cite_**note-6<http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_of_the_Battle_of_Britain#cite_note-6>
>> >
>>
>> During tight turns the "twist" or
>> washout<http://en.wikipedia.**org/wiki/Washout_(aviation)<http://en.wikipedia.org/wiki/Washout_(aviation)>>
>> designed
>> into the wing by Reginald
>> Mitchell<http://en.wikipedia.**org/wiki/Reginald_Mitchell<http://en.wikipedia.org/wiki/Reginald_Mitchell>>
>> meant
>> that the wing root would stall before the wingtips, creating the
>> shuddering
>> and clattering referred to. This noise was a form of stall warning,
>> reminding the pilot to ease up on the turn
>>
>>
>> annak ellenere hogy a ket gep papiron majdnem egyforma volt a ket
>> filozofia
>> jocskan eltert .
>>
>>
>> az aktiv futomu mindent visszajelzest le tud nyelni , de a fizikat nem
>> hagja meg . ezert amikor a kezdo sofornek sok lesz , mert nem tudja hol
>> jar
>> - akkor ott baleset van - nagy.
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>> 2013. augusztus 8. 16:35 Tanács Dávid Szilveszter írta, <
>> tanacsdavid at sosperec.hu>:
>>
>>  de akkor valszeg ez csak addig van igy amig nem feszegetik a
>>>
>>>> hatarokat [az ido 99.99%-ban :) ]
>>>>
>>>>  Versenyre en a 'reszketo anyos' (jajistenem, meghalunk, mindjart
>>> leesunk
>>> az utrol, mar megint nem ernek le a jobb oldali kerekek...) futomuvet
>>> jobbnak erzem, mint a 'felreszeg haver'-t (kurvajokvagyunk, toljad neki,
>>> bazeg, villanykaro, hullazsak).
>>>
>>> --
>>>>>>
>>>
>>>
>>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list