[elektro-etc] mekkora otlet
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Thu Aug 8 17:19:34 CEST 2013
Es mit vegyenek azok, akik soha nem mennek el a hatarig,
csak szeretnenek nyugodtan, kenyelmesen autozni?
Tegyuk fel, hogy azert a havat, esot, jeget vizualisan
felismeri a sofor, akkor is ha a futomu nem kommunikalja le.
Versenyautot?
charles hoss wrote:
> megint visszajutunk a kedvenc vesszoparipamhoz .
> http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_110
> a tokeletes szarny , tokeletes repulesi parameterek - a hatarhelyzetben
> figyelmeztetes nelkul adta meg magat a fizikanak
> a spitfire , reszketett , gagyi volt , rangatozott , a hatar elott mar
> joval folyamatosan figyelmeztetett , igy a pilotak nyugodtabban mehettek el
> a hatarokig , mert tudtak hol kovetkezik . aki ezt nem tudta , az
> alulterhelte a gepet , aki meg igen , az kihasznalta .
>
> . Due to its sensitive
> elevators<http://en.wikipedia.org/wiki/Elevator_(aircraft)>,
> if the stick was pulled back too far on the Spitfire in a tight turn:
>
> *stalling <http://en.wikipedia.org/wiki/Stall_(flight)>
> incidence<http://en.wikipedia.org/wiki/Angle_of_incidence> may
> be reached and a high speed stall induced. When this occurs, there is a
> violent shudder and clattering noise throughout the aeroplane which tends
> to flick over laterally and, unless the control column is put forward
> instantly a rapid roll and spin will
> result*.[6]<http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_of_the_Battle_of_Britain#cite_note-6>
>
> During tight turns the "twist" or
> washout<http://en.wikipedia.org/wiki/Washout_(aviation)> designed
> into the wing by Reginald
> Mitchell<http://en.wikipedia.org/wiki/Reginald_Mitchell> meant
> that the wing root would stall before the wingtips, creating the shuddering
> and clattering referred to. This noise was a form of stall warning,
> reminding the pilot to ease up on the turn
>
>
> annak ellenere hogy a ket gep papiron majdnem egyforma volt a ket filozofia
> jocskan eltert .
>
> az aktiv futomu mindent visszajelzest le tud nyelni , de a fizikat nem
> hagja meg . ezert amikor a kezdo sofornek sok lesz , mert nem tudja hol jar
> - akkor ott baleset van - nagy.
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. augusztus 8. 16:35 Tanács Dávid Szilveszter írta, <
> tanacsdavid at sosperec.hu>:
>
>> de akkor valszeg ez csak addig van igy amig nem feszegetik a
>>> hatarokat [az ido 99.99%-ban :) ]
>>>
>> Versenyre en a 'reszketo anyos' (jajistenem, meghalunk, mindjart leesunk
>> az utrol, mar megint nem ernek le a jobb oldali kerekek...) futomuvet
>> jobbnak erzem, mint a 'felreszeg haver'-t (kurvajokvagyunk, toljad neki,
>> bazeg, villanykaro, hullazsak).
>>
>> --
>> dá
>>
>>
>
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list