[elektro-etc] mekkora otlet

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Aug 8 15:34:37 CEST 2013


Ha nem várod meg, hogy egy kokszkockába összeálljon, még esélyes.

Mondeon sem egyszerű műtét, de 55 rugó egy új, szóval megéri egy
kicsit pepecselni vele:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi

Itt az is kiválóan látszik, hogy miért is kalapvető baromság az EGR
ebben a formájában, ahogyan megcsinálták.

Best regards,
Andy

2013/8/8 Ferenc VALENTA <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
> Alfaet (talan 159?) probaltam tisztitani, remenytelen volt.
> Szetszedni sem sikerult. De csak par 10 rugo.
>
>
> Xorn wrote:
>>
>> Nem fér bele. Egyrész sok tízezer Ft, akkor amikor az autó értéke már
>> erősen lecsökkent, másrészt egy olyan alkatrész, ami eccerű, mint a
>> faék, tehát nem lenne ildomos eldöglenie. Kb. mesterségesen beépített
>> hibaforrás.
>>
>> Amúgy ha időnként kipucolod, jelentősen meg lehet hosszabbítani az életét.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2013/8/8 Ferenc VALENTA <ferenc.valenta at gmail.com>:
>>>
>>> Haho,
>>>
>>> 4 ev garit vettem, ha tovabb tartom az autot, a garit is
>>> meghosszabbitom. Egyebkent 6 evente egy uj EGR szerintem belefer.
>>> Sokkal rosszabb is tortenhet, remelem nem fog :)
>>>
>>>
>>> Karoly Kovacs wrote:
>>>>>
>>>>> Elvileg eleg optimalis
>>>>> lesz az uzemeltetese, nem hasznalom mindennapi munkabajarasra, csak
>>>>> hosszu tavokra, Bp-Munchen stb..., igy nem szokott gond lenni a
>>>>> kormolodas.
>>>>
>>>> Ja, akkor valoszinuleg szerencsed lesz.
>>>>
>>>>> Majd neha megporgetem, de vezetestechnikai szempontbol nem igenyli,
>>>>> nagyon jol huz. Fogyasztas is rendben.
>>>>
>>>> Allitolag nem hamar jelentkezik, csak evek utan. (Az en C5-osom 6 evesen
>>>> produkalta, igaz, hasznaltan vettem.)
>>>>
>>>>> Ha elobb mondtad volna, lehet hogy a 2.0-t veszem, vagy legalabb
>>>>> utananezek :( Ahhoz jart a xenon feny meg egyebek is.
>>>>
>>>> :)))
>>>> A szerelok szerint a 2,0-asnak teljesen(!) mas a konstrukcioja. Jobb,
>>>> robusztusabb, kiforrottabb (volt mar elodje). Az 1,6-osban x "ezer" db
>>>> szenzor van, hogy mast ne mondjak. A multkoriban sirankoztam is errol
>>>> Nektek, hogy 9g/km CO2 nyereseg okan az 1,6-os tizszer bonyolultabb,
>>>> mint a
>>>> (regebbi) 2,0-as HDi, raadasul tobbet eszik az 1,6-os, mint a 2,0-es...
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>> .
>>>>
>>>
>>> --
>>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
>>> Deutschland
>>> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/
>>>
>>
>>
>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/
>



More information about the Elektro-etc mailing list