[elektro-etc] mekkora otlet
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 8 13:59:51 CEST 2013
http://img06.aprod.hu/images_aprodhu/20462845_1_1000x700_peugeot-expert-citroen-jumpy-fiat-scudo-debrecen.jpg
lehet hogy ez az . a cso a motor es a valto kozott , a kuplung mellett megy
hatra , es oda egy profilozott , vakuumformazott rideg muanyagot tettek .
elotte gumi , mogotte gumi - ott fem kellett volna , de az gondolom 3
euroval dragabbra jott volna ki .
bye
dexter
2013. augusztus 8. 13:55 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> scudo I , 2.0 hdi szeria , francia osszeszereles , francia motor , bosch
> vezerlo elektronika . annyira hogy a fiat athordta a helyi francia
> kereskedesbe .
> lehet hogy azota javitottak ezt a konstrukcios hibat , de nekem elegge
> alaasta a bizalmamat . egy gyarto ha harom eve csinalna motorokat , akkor
> ertenem hogy ezt igy elcseszik , aztan tanulnak belole es javitjak . de nem
> ez volt az elso autojuk - talan nem is a masodik . minden olyan mernok
> elment akkor aki latott mar autot ?
> kulonosen mert ugye utana a kettesben is volt egy legalabb ekkora
> elbaltazasuk , akkor a gazolaj visszahutovel .
>
> bye
> dexter
>
>
>
>
> 2013. augusztus 8. 13:39 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>
> Az en 2.0-as HDi-m sem ilyen. Nemtudom, Dexternek milyen volt/van pontosan?
>>
>> Karoly
>>
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>
>>> Haho,
>>>
>>> Az enyemben a turbo felul van, muanyag cso nem megy bele.
>>> A 2.0 ennyire mas lenne? DPF-es?
>>>
>>>
>>> charles hoss wrote:
>>>
>>>> nagy elmeny lehet , de az a 2.0-as hdi volt ami megbokrosodott
>>>> (padlogazt
>>>> adott) nalunk , mellesleg valami vicces mernok a legalacsonyabb pontjara
>>>> tervezte a torekeny muanyagbol takolt turbocsovet es ha ez meg nem lenne
>>>> eleg , tett ra egy peremet is hogy meg lecsaljon egy centit a
>>>> hasmagassagbol .
>>>>
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2013. augusztus 8. 13:03 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>>
>>>> A C4 minden masban sokkal jobb, de a fek+felfuggesztes nagyon
>>>>>
>>>>>> hianyzik az Xm-bol :(
>>>>>>
>>>>>> 1,6HDi? Akkor kivanom, hogy sokkal szerencsesebb legy vele, mint en!
>>>>> Ezekkel allitolag eleg sok gond szokott lenni a kipufogo rencerbeli
>>>>> visszacsapo szelepnel (vagy hogy is hijjjak magyarul).
>>>>> A 2.0-as Hdi az igazi, de azt mar nem gyartjak. Utoljara meg az 508-as
>>>>> Peugeot-ban volt 140LE-s valtozatban (ha jol,tudom), na azt dicserik a
>>>>> szerelok is.
>>>>> Allitolag ezzel az 1,6-os HDi-vel ugy kell kozlekedni, ahogy KJ megy a
>>>>> Hondaval: porgetni. :))) Ha nem porgeted, elobb-utobb elkoszolodik ez
>>>>> az
>>>>> ize szelep, s akkor jon az autopalyan 130-nal a sipolas, kijelzes az
>>>>> LCD-n,
>>>>> motor leszabalyozas!!! Na, ez utobbitol kaptam agygorcsot! Autopalyan,
>>>>> 130-nal!!! Noooormaaaalis?
>>>>> Ertem en, hogy ez a motor vedelmet szolgalja, de akkor is meg lehetne
>>>>> oldani szofferesen valahogy kulturaltabban is, nem azonnali
>>>>> leallassal...
>>>>> Az enyem raadasul teljesen leszabalyzott, csak alapjarattal volt kepes
>>>>> menni ugy 100 metert, utana teljesen leallt. Ujrainditas utan
>>>>> ugyanez. :(((
>>>>>
>>>>> Megj.: ha pedig porgeted a C5-ost, akkor meg sem all a fogyasztas 6,2
>>>>> alatt, ami szamomra mar egy elfogadhatatlan ertek, osszehasonlitva a
>>>>> harmadik Xantiam 5(!) literes fogyasztasaval (2.0Hdi,90LE). A mostani,
>>>>> ahogy irtam is, 5,3-5,6 kozt eszik, a C5-osnek elvileg 5,5-et kellene
>>>>> fogyasztania. Amig keretlenul at nem piszkaltak a Citroen Wien-nel a
>>>>> szofferemet :(((, addig nalam 5,2-5,4-et evett, eloszor orultem is
>>>>> neki, de
>>>>> aztan jott a hideg zuhany.
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list