[elektro-etc] mekkora otlet

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 8 13:55:19 CEST 2013


scudo I , 2.0 hdi szeria , francia osszeszereles , francia motor , bosch
vezerlo elektronika . annyira hogy a fiat athordta a helyi francia
kereskedesbe .
lehet hogy azota javitottak ezt a konstrukcios hibat , de nekem elegge
alaasta a bizalmamat . egy gyarto ha harom eve csinalna motorokat , akkor
ertenem hogy ezt igy elcseszik , aztan tanulnak belole es javitjak . de nem
ez volt az elso autojuk - talan nem is a masodik . minden olyan mernok
elment akkor aki latott mar autot ?
kulonosen mert ugye utana a kettesben is volt egy legalabb ekkora
elbaltazasuk , akkor a gazolaj visszahutovel .

bye
dexter




2013. augusztus 8. 13:39 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:

> Az en 2.0-as HDi-m sem ilyen. Nemtudom, Dexternek milyen volt/van pontosan?
>
> Karoly
>
>
> -------- Original Message --------
>
>
>> Haho,
>>
>> Az enyemben a turbo felul van, muanyag cso nem megy bele.
>> A 2.0 ennyire mas lenne? DPF-es?
>>
>>
>> charles hoss wrote:
>>
>>> nagy elmeny lehet , de az a 2.0-as hdi volt ami megbokrosodott (padlogazt
>>> adott) nalunk , mellesleg valami vicces mernok a legalacsonyabb pontjara
>>> tervezte a torekeny muanyagbol takolt turbocsovet es ha ez meg nem lenne
>>> eleg , tett ra egy peremet is hogy meg lecsaljon egy centit a
>>> hasmagassagbol .
>>>
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>>> 2013. augusztus 8. 13:03 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>
>>>  A C4 minden masban sokkal jobb, de a fek+felfuggesztes nagyon
>>>>
>>>>> hianyzik az Xm-bol :(
>>>>>
>>>>>  1,6HDi? Akkor kivanom, hogy sokkal szerencsesebb legy vele, mint en!
>>>> Ezekkel allitolag eleg sok gond szokott lenni a kipufogo rencerbeli
>>>> visszacsapo szelepnel (vagy hogy is hijjjak magyarul).
>>>> A 2.0-as Hdi az igazi, de azt mar nem gyartjak. Utoljara meg az 508-as
>>>> Peugeot-ban volt 140LE-s valtozatban (ha jol,tudom), na azt dicserik a
>>>> szerelok is.
>>>> Allitolag ezzel az 1,6-os HDi-vel ugy kell kozlekedni, ahogy KJ megy a
>>>> Hondaval: porgetni. :))) Ha nem porgeted, elobb-utobb elkoszolodik ez az
>>>> ize szelep, s akkor jon az autopalyan 130-nal a sipolas, kijelzes az
>>>> LCD-n,
>>>> motor leszabalyozas!!! Na, ez utobbitol kaptam agygorcsot! Autopalyan,
>>>> 130-nal!!! Noooormaaaalis?
>>>> Ertem en, hogy ez a motor vedelmet szolgalja, de akkor is meg lehetne
>>>> oldani szofferesen valahogy kulturaltabban is, nem azonnali
>>>> leallassal...
>>>> Az enyem raadasul teljesen leszabalyzott, csak alapjarattal volt kepes
>>>> menni ugy 100 metert, utana teljesen leallt. Ujrainditas utan
>>>> ugyanez. :(((
>>>>
>>>> Megj.: ha pedig porgeted a C5-ost, akkor meg sem all a fogyasztas 6,2
>>>> alatt, ami szamomra mar egy elfogadhatatlan ertek, osszehasonlitva a
>>>> harmadik Xantiam 5(!) literes fogyasztasaval (2.0Hdi,90LE). A mostani,
>>>> ahogy irtam is, 5,3-5,6 kozt eszik, a C5-osnek elvileg 5,5-et kellene
>>>> fogyasztania. Amig keretlenul at nem piszkaltak a Citroen Wien-nel a
>>>> szofferemet :(((, addig nalam 5,2-5,4-et evett, eloszor orultem is
>>>> neki, de
>>>> aztan jott a hideg zuhany.
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list