[elektro-etc] mekkora otlet
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Thu Aug 8 13:37:12 CEST 2013
Haho,
Az enyemben a turbo felul van, muanyag cso nem megy bele.
A 2.0 ennyire mas lenne? DPF-es?
charles hoss wrote:
> nagy elmeny lehet , de az a 2.0-as hdi volt ami megbokrosodott (padlogazt
> adott) nalunk , mellesleg valami vicces mernok a legalacsonyabb pontjara
> tervezte a torekeny muanyagbol takolt turbocsovet es ha ez meg nem lenne
> eleg , tett ra egy peremet is hogy meg lecsaljon egy centit a
> hasmagassagbol .
>
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. augusztus 8. 13:03 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>
>> A C4 minden masban sokkal jobb, de a fek+felfuggesztes nagyon
>>> hianyzik az Xm-bol :(
>>>
>> 1,6HDi? Akkor kivanom, hogy sokkal szerencsesebb legy vele, mint en!
>> Ezekkel allitolag eleg sok gond szokott lenni a kipufogo rencerbeli
>> visszacsapo szelepnel (vagy hogy is hijjjak magyarul).
>> A 2.0-as Hdi az igazi, de azt mar nem gyartjak. Utoljara meg az 508-as
>> Peugeot-ban volt 140LE-s valtozatban (ha jol,tudom), na azt dicserik a
>> szerelok is.
>> Allitolag ezzel az 1,6-os HDi-vel ugy kell kozlekedni, ahogy KJ megy a
>> Hondaval: porgetni. :))) Ha nem porgeted, elobb-utobb elkoszolodik ez az
>> ize szelep, s akkor jon az autopalyan 130-nal a sipolas, kijelzes az LCD-n,
>> motor leszabalyozas!!! Na, ez utobbitol kaptam agygorcsot! Autopalyan,
>> 130-nal!!! Noooormaaaalis?
>> Ertem en, hogy ez a motor vedelmet szolgalja, de akkor is meg lehetne
>> oldani szofferesen valahogy kulturaltabban is, nem azonnali leallassal...
>> Az enyem raadasul teljesen leszabalyzott, csak alapjarattal volt kepes
>> menni ugy 100 metert, utana teljesen leallt. Ujrainditas utan ugyanez. :(((
>>
>> Megj.: ha pedig porgeted a C5-ost, akkor meg sem all a fogyasztas 6,2
>> alatt, ami szamomra mar egy elfogadhatatlan ertek, osszehasonlitva a
>> harmadik Xantiam 5(!) literes fogyasztasaval (2.0Hdi,90LE). A mostani,
>> ahogy irtam is, 5,3-5,6 kozt eszik, a C5-osnek elvileg 5,5-et kellene
>> fogyasztania. Amig keretlenul at nem piszkaltak a Citroen Wien-nel a
>> szofferemet :(((, addig nalam 5,2-5,4-et evett, eloszor orultem is neki, de
>> aztan jott a hideg zuhany.
>>
>> Karoly
>>
>>
>
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list