[elektro-etc] mekkora otlet
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Thu Aug 8 12:37:31 CEST 2013
Karoly Kovacs wrote:
> ugyanolyan magas, mint uresen, de az esetek jelentos reszeben a
> membranszakadas a vege a tulsulynak. Annak idejen, kezdo Xantias
Soha nem volt gond, es nem is ertem, hogy miert lenne.
Szerintem a legrosszabb ha nem a sajat laban all az auto, hanem
emelon stb... Akkor a membran maximalisan kifeszul. A gaz konnyen
elszokik ilyenkor. (tapasztalat)
Egyebkent ugyanakkora nyomas van mindket oldalan, csak a pozicioja
mas, jobban ossze van nyomva a gaz.
De van valami trukk, amivel ki lehet nyirni, legalabbis a regieket.
Ra kell lepni a fekre, felemelni vagy leengedni a kasznit, majd
hirtelen leugrani a fekrol, talan kozben ajtot is kell nyitni, es
akkor megvan a membranszakadas :)
> Az X2 Xantia pedig nem sullyed le allo helyzetben sem (visszacsapo
> szelep van benne), igy aztan motor inditaskor fel sem kell allnia. :)))
Tudom, az ujfajta volt, es az en Xm-em is. De ha megpakolod
allo motorral, az lenyomja.
Egyebkent nem visszacsapo szelep van benne, hanem egy tok bonyolult
rendszer egy sajat gombbel, csak a leulesgatlas miatt :)
> A C5-os hidraulika szivattyuja pedig elektromos motoros, nalam a
> kombiban a csomagtartoban(!) van egy kapcsolo, azzal allo helyzetben is
> le tudom engedni a talicskat egeszen alacsonyra, s akkor igen konnyu
> bele pakolni mondjuk egy hutoszekrenyt.
Hallottam, fantasztikus. Gondolkodtam, hogy C5-ot veszek, arban sincs
jelentos elteres, csak nyaralashoz pici nekunk.
> Egyebkent a C5-osom az Activa, de akkor sem vagyok megelegedve vele
> igazan. Ahogy irtad, ez mar feszesebb. De sajnos a feszesseggel megsem
> jar a stabilitas, megsem stabilabb, mint a Xantia. Kanyarokban dol,
> Activa ide vagy oda... A Xantiammal sokkal nagyobb sebesseggel be merek
Activa tudtommal csak a Xantia-ban volt. A C5-ben vagy H3 vagy H3+.
A H3 teljesen passziv, kb azt tudja mint a Hydractive elotti hidraulikus
rendszerek, a H3+ pedig kb ugyanaz mint a H2.
(Csak teljesen zart rendszer, elektromos szivattyu stb..)
> menni egy kanyarba, mint a C5-ossel. Igaz, ez utobbi kombi, az osszes
> kaphato kombi auto kozul joszerivel a legnagyobb (vagy majdnem a
> legnagyobb), s talan emiatt is van a kisebb stabilitas. Oldalszelre is
> rohadt erzekeny, mig a Xantia orkanszeru szelben is nyilegyenesen tartja
> az iranyt.
Nem lehet, hogy sima H3 van benne?
Az egy komoly visszalepes tudasban a regiekhez kepest.
> Karoly
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list