[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Sep 26 09:15:58 CEST 2012
Minimálisan kötelező az lenne, hogy mondjuk kinézzen oldalt, illetve
ne csak kinézzen, de lásson is, mielőtt mondjuk sávot vált. Meg hogy
ilyenkor kitegye az indexet. Ez mind a kötelező minimum. Ahogyan az is
az lenne, hogy a kereszteződésbe behajtás előtt nézze már meg, hogy ki
is tud-e menni belőle, ne álljon meg keresztben középen.
Soroljam még? Szóval szó nincs arról, amiket te irkálsz. Nem mellesleg
a zöld előtt van az az érdekes piros+narancs kombináció, aminek
feltűnése a legtöbb esetben azt jelzi, hogy mindjárt zöld lesz a
lámpa, viszonylag jól előrejelezhetően. Ilyen körülmények között, ha
nem is Kresz minimum követelmény, de mindenesetre furcsa, hogy hogyan
lehetséges olyan ember az úton, aki a zöld megjelenése után több
másodperccel képes csak elindulni.
Best regards,
Andy
2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> mit kovetelnek minimumkent? a 100-at a belso savban? hogy ne menjen at a
> piroson? ezt nagytobbseg betartja. csak a szuper reflexu gyorslabuak
> elvarnak azt is, hogy 140-el menjen a belsoben, hogy a zold utan 0.1 seccel
> kilojon rendes gyorsulassal, hogy a macisajt alatt varva dagadtgazzal
> soroljon be az elso minimalisan alkalmas lukba.
>
> tehat vannak akik nem a minimalisan kotelezot tartjak be, hanem elmennenek
> a meg megengedett hataraig. de ebben zavarjak oket a minimumot eppen
> teljesitok.
>
> Vajk
>
> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>
>> Amit a szabályok minimumként megkövetelnének, ha lenne, aki betartatná
>> őket... :-(
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>> > Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami tortenik,
>> > vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
>> >
>> > ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
>> >
>> > ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani szint
>> az,
>> > hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok megengedik a
>> > gyorsabbat, az szinte mellekes.
>> >
>> > B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze megis 5
>> > szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van,
>> alljak
>> > neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
>> >
>> > Vajk
>> >
>> > 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>> >
>> >> Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40 is
>> >> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
>> >>
>> >> Best regards,
>> >> Andy
>> >>
>> >> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>> >> > nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
>> >> szazalek.
>> >> > muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen
>> kozlekedni,
>> >> > kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
>> >> >
>> >> > Vajk
>> >> >
>> >> > 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
>> >> >
>> >> >> 2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
>> >> >>
>> >> >> > Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
>> >> >> >
>> >> >> > Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt,
>> akinek
>> >> nem
>> >> >> > megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell
>> alkotni,
>> >> >> > amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
>> >> >> > infrastruktura hasznalatat.
>> >> >> >
>> >> >> > A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre
>> kevesebb
>> >> a
>> >> >> no
>> >> >> > limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze
>> tartozik.
>> >> Pl
>> >> >> > angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol emlekszem?
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás, hogy
>> >> egyre
>> >> >> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan,
>> aki
>> >> még
>> >> >> annak az elérésére is képtelen lesz...
>> >> >>
>> >>
>> >>
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list