[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Sep 25 18:26:05 CEST 2012


hat , szabalyosan kozlekedni nagyon nehez .
napok ota az folyik a csapbol is hogy korforgalom elhagyasakor indexelni kell .
en szoktam , de most kulonosen odafigyeltem ra .
ha a korforgalom ivet tartom , akkor nehez kifele ratenni az indexet -
mert epp a kikapcsolas hataran tartom - ha kiteszem , akkor mire az
elsot villanja , mar elhagytam a korforgalmat - attol tartok engem
barhol megbirsagolhatnak emiatt

bye
dexter


Xorn <toth.endre at gmail.com> írta (2012. szeptember 25. 18:20):
> Amit a szabályok minimumként megkövetelnének, ha lenne, aki betartatná
> őket... :-(
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>> Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami tortenik,
>> vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
>>
>> ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
>>
>> ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani szint az,
>> hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok megengedik a
>> gyorsabbat, az szinte mellekes.
>>
>> B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze megis 5
>> szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van, alljak
>> neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
>>
>> Vajk
>>
>> 2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>
>>> Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40 is
>>> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>> > nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
>>> szazalek.
>>> > muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen kozlekedni,
>>> > kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
>>> >
>>> > Vajk
>>> >
>>> > 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
>>> >
>>> >> 2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
>>> >>
>>> >> > Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
>>> >> >
>>> >> > Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt, akinek
>>> nem
>>> >> > megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell alkotni,
>>> >> > amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
>>> >> > infrastruktura  hasznalatat.
>>> >> >
>>> >> > A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre kevesebb
>>> a
>>> >> no
>>> >> > limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze tartozik.
>>> Pl
>>> >> > angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol emlekszem?
>>> >>
>>> >>
>>> >> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás, hogy
>>> egyre
>>> >> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan, aki
>>> még
>>> >> annak az elérésére is képtelen lesz...
>>> >>
>>>
>>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list