[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Sep 25 18:15:31 CEST 2012
Ez attol fugg, hogy mit tekintesz a mostani szintnek. Azt, ami tortenik,
vagy azt ami a szabalyok lehetove tennenek?
ugye mint tudjuk, az emberek szuk fele atlag alatti kepessegu...
ha egy csomoan mennek a palyan a belsoben 100-al, akkor a mostani szint az,
hogy a palyan a belso sav 100-al megy. az, hogy a szabalyok megengedik a
gyorsabbat, az szinte mellekes.
B-s jogsival max 9 fos jarmuvet lehet vezetni. az autok nagyresze megis 5
szemelyes, ezert ma ez az atlagos. ha nekem 2szemelyes jarmuvem van, alljak
neki pattogni, hogy a sok kocsog nagyautos miatt nincs eleg parkolo?
Vajk
2012/9/25 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> Itten ellentmondás van. A mostani szintet se üti meg a 80%, még 40 is
> csak sok szódával, mégis kinn vannak az úton...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/9/25 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> > nyilvan mindig van aki nem eri el. csak az a kerdes, hogy mennyi
> szazalek.
> > muszaj olyan szintet meghuzni, hogy mondjuk 80% kepes legyen kozlekedni,
> > kulonben csak az eltartok/eltartottak aranyt rontod.
> >
> > Vajk
> >
> > 2012/9/25 potyo <potyo.ada at gmail.com>
> >
> >> 2012. szeptember 25. 17:13 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:
> >>
> >> > Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
> >> >
> >> > Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt, akinek
> nem
> >> > megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell alkotni,
> >> > amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
> >> > infrastruktura hasznalatat.
> >> >
> >> > A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre kevesebb
> a
> >> no
> >> > limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze tartozik.
> Pl
> >> > angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol emlekszem?
> >>
> >>
> >> Azért a másik oldalról megközelítve szerintem az sem megoldás, hogy
> egyre
> >> alacsonyabb követelményszintet húzunk meg, mert mindig lesz olyan, aki
> még
> >> annak az elérésére is képtelen lesz...
> >>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list