[elektro-etc] dolgozgatunk....
Erdos Zoltan
erdosz at gmail.com
Thu Sep 20 10:16:18 CEST 2012
attol még ok is csak a sales diagramot nezegetik.. :-(
2012.09.20. 9:51 keltezéssel, Xorn írta:
> Ez a levezetés csak ott sántít, hogy a gyári, egyetlen és
> leghivatalosabb magyarországi márkaképviseletnél esett meg a dolog.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/9/20 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>> En tudom am a valaszt! Komolyan!
>>
>> A cucc hazajaban ez egy kozepkategorias valami. Nem a tozsdeguruk meg a
>> filmsztarok hazaban van, hanem orvosok, egyetemi tanarok, par alkalmazottal
>> mukodo autoszerviz tulajok es hasonlok hazaban. Aki szereli, az is a
>> keruleti redonyszerelo, aki abbol el, hogy redonyt, ablakot, napernyot meg
>> hasonlokat szerel. Volt a gyari tanfolyamon, vagy megnezte a hozza kapott
>> dvd-t, es kesz. Egyszer felszerelte, parevente akkut cserel, olyankor
>> kicsit megtakaritja, megolajozza, es minden mukodik a maga rendjen.
>>
>> Nalunk ez ki van kialtva luxuscikknek. Nem a mezei keruleti redonyos jozsi
>> szereli, hanem az exkluziv high-tek redony kft, uzletkotovel,
>> bemutatoszalonnal, szerelobrigaddal. Ennek a cegnek a haszonkulcsa sokkal
>> magasabb mint a renonyos jozsie. Egyreszt ki kell termelje az uzletkotot,
>> meg a szalont, masreszt a tulaj nem megelni akar belole, hanem
>> meggazdagodni. Es mar az uzletkoto mint modszer is arra utal, hogy ok nem
>> szolgaltatni akarnak, hanem eladni. Ha a vevo elhordana a szalonbol, es
>> tobbet nem latnak, az lenne a legjobb. De mivel sajnos nem etolajat
>> arulnak, hanem redonyt, hat kell tartani trogereket, akik fel is szerelik,
>> mert kulonben nem lehet eladni. De a lehetoleg tobbet ne lassuk, az
>> tovabbra is all. Ugyanis az eladas az egy egyszeru uzlet, haszonkulcs, uj
>> vevo felhajtas, marketing, atlathato, kulonosebb uzleti erzek nelkul
>> ertheto. Raadasul eloleg, nulla raktarkeszlet, tobbhetes szallitas siman
>> megy. Szolgaltatni egesz mas dolog. kell alkatresz raktarkeszlet, nem
>> legozni tudo troger kell hanem hozzaerto muszeresz. Es nem mukodik az egy
>> emberrel egy uzletet kotunk, amivel mi jol, o meg rosszul jar, de nem baj
>> mert a kovetkezo uzletet massal korjuk hozzaallas.
>>
>> Az embered egy redony arus. Mint a tesco az etolajjal. Lehet hogy latta a
>> gyarto arlistajan hogy vannak mindenfele alkatreszek is, amiket lehet
>> rendelni, de azok kis tetelek, olyanokkal o nem foglalkozik. Ossze tudja
>> rakni az uj cuccot a dobozbol, es kesz.
>>
>> Vajk
>>
>> 2012/9/20 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>
>>> Nadebocsika, ha ez így van, akkor megest nem értem a dolgot. Miért
>>> csinálják meg az egészet úgy, hogy 3 csavar kitekerésével kivehető
>>> legyen a cucc, majd további két fül kiakasztásával és a csatlakozó
>>> lehúzásával a kezemben van az akksipakk? Nem értem, hogy miért
>>> feccölne bele a gyártó ebbe a lehetőségbe külön energiát, ha utána azt
>>> írja elő, hogy egyben kötelező cserélni az egészet? Arról nem is
>>> beszélve, hogy 5 év a gyári jótállás, amin belül simán el tud
>>> hanyatlani egy készlet Ni-Mh akksi, míg a napelem és a motor aligha
>>> fog ennyi idő alatt - nekik maguknak is az az érdekük, hogy cserélhető
>>> legyen.
>>>
>>> Ilyen körülmények között én megint csak arra tudok gondolni, hogy a
>>> magyar képviselet akart levenni egy kis "extrára".
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list