[elektro-etc] dolgozgatunk....
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Wed Sep 19 18:23:11 CEST 2012
Ez a türelmetlen hangfelemelés mostanában sokszor előfordul a
szolgáltatóknál, amin én erősen csodálkozom.
Gábor
2012.09.19. 14:38 keltezéssel, János Zakó írta:
> Magyar, nyílászárókat gyártó cég ügyfélszolgálatán hasonló mentalitás.
> - érdeklődő levelet nem tudja értelmezni
> - telefonos beszélgetés során emeli a hangját....
> Köszönöm, marad a külföldi termék.
>
> 2012/9/18 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>> Adott egy nemzetközileg működő, nagy elektronikai disztribútor. Kell tőlük 1
>> db alkatrész (4eHUF), azt mondják, rendeljem csak meg nyugodtan a
>> viszonteladójuktól, megkapom kevesebb szállítási költséggel, mert azok úgyis
>> sokat rendelnek. Megrendelem múlt csütörtökön az árut, azt mondják kedden
>> itt lesz. Ma van kedd, azt mondják elment a csomag Bukarestbe, úgyhogy majd
>> pénteken. Mondom, akkor szóljanak már oda a disztribútornak, hogy gáz van,
>> sürgősen küldjenek helyette másikat. Á, az nem úgy megy.
>>
>> Felhívom a disztribútort, hogy most akkor mi van. Hát, igen, elment
>> Bukarestbe, majd jön. Mondom, gáz van, sürgős a dolog, vár az én vevőm,
>> minden. Hát mondja meg neki -hangzik a jótanács-, hogy logisztikai probléma
>> volt. Oké, de mi van akkor, ha én nem akarok más hibájából késni és
>> magyarázkodni? Hát, csak ezt lehet, majd meg fogják érteni. Na és nem tudná
>> felhívni az anyavállalatnál a mr. valakit, hogy gáz van, és sürgősen
>> küldjenek egy másikat az alkatrészből?
>> Innentől már emeli a hangját a beszédpartner: Uram, mi a viszonteladóval
>> vagyunk jogviszonyban, őt tájékoztattuk. Ha akar, adjon le felénk egy másik
>> rendelést, de az sem lesz itt pénteknél előbb, sőt.
>>
>> Hát, így megy ez, dolgozgatunk...
>>
>> --
>> Gábor
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list