[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sun Oct 28 19:00:27 CET 2012


Mert a marketing azt mondta?
Hogy a fém váltógombtól olyan sportos lesz a feeling, és ettől x% 
sutyerák ezt fogja választani?

Gábor


2012.10.28. 18:07 keltezéssel, charles hoss írta:
> egyebkent en tokre elhiszem hogy megy a fejlesztes , okos emberek ,
> okos dolgokat talalnak ki - de akkor miert kell muanyag kuplungpedal -
> ami eltorik es vagyonokba kerul cserelni - francia muanyag -
> ugyanakkor fem valtogomb , ami hideg mint a dog - ahol a muanyag sem
> megy tonkre az auto teljes elettartama alatt ?
>
> bye
> dexter
>
>
> Acs Gabor<levlista at e8e.eu>  írta (2012. október 28. 17:10):
>> Nem hiszem. Most jöttek ki új, 6 fokozatossal. De normális leírás nincs
>> hozzá, amiben az áttételekről szó lenne.
>> Viszont most látom, hogy a kisebb az MPI, a másik GDI. Nem mintha tudnám, mi
>> a különbség, gondolom szelepvezérlés, befecskendezés.
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.10.28. 16:08 keltezéssel, Ágó István írta:
>>
>>> Váltó ugyanaz? 1.6 alatt nem hosszabb a váltó esetleg?
>>>
>>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu>   2012. október 28., vasárnap napon a következőt
>>> írta:
>>>> Jól mondod :)
>>>>
>>>> Most csak erről eszembe jutott, hogy az új Ceed kombi prostija szerint az
>>> 1,6-os kevesebbet fogyaszt, mint az 1,4-es. Eddig asszem még nem láttam
>>> ilyet.
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.10.28. 14:28 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> talan , mert tudjak hogy erre nincs mit buszkelkedniuk.
>>>> a balface user elolvassa hogy az ezres motor 125paci es 300Nm es boldog.
>>>> abban biznak hogy a gyarak nem felejtettek el autot epiteni , javul a
>>>> motor, javul az ergonomia es az alap user szamara ertheto adatokon kivul
>>> is
>>>> ugyanazt az autot kapja.
>>>> mint a torestesztnel- az ncap teszt elvileg a biztonsagrol szol - aztan
>>>> kiderul hogy csak az ncap tesztrol.
>>>> az egy rossz uzleti modell hogy autot gyartanak. a sikeresek szinte mind
>>>> marketingszart hanynak ki a gyarkapun , mig az akit tenyleg a biztonsag
>>>> erdekel (pl volvo) csodbe mennek.
>>>> ma tobbet er egy biztosagiov csipogo es egy pohartarto , vagy egy kette
>>>> vagott legzsak , ami igy kategoriajaban elsokent 17 legzsakossa tesz egy
>>>> autot mint az amit egy lancia ypsilon alapbol tud. krom keret kell a
>>>> muszerfal kore , fem valtogomb a muanyag kuplungpedal melle . nyilvanvalo
>>>> hogy ugyanaz jatszodik le ami az amcsi , majd a brit autogyartast taccsra
>>>> tette . a kinaiak meg varjak olbetett kezzel hogy kimuljon ez a
>>>> dinoszaurusz.
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>> 2012.10.28. 13:29, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>    ezt írta:
>>>>
>>>> A régi ceed prosijában még voltak nyomatékgörbék (igaz, nem túl
>>>> precízek),
>>>> az újéban már csak a sávelhagyásfigyelő meg a felnik dicsérete megy.
>>>> Azért
>>>> érdekes, hogy egy ezer Ft-os fülhallgatóhoz értelmesebb műszaki
>>>> dokumentációt adnak, mint egy sokmilliós autóhoz, aminek az üzemeltetése
>>> is
>>>> nem kevés pénzbe kerül, így egy hatásfok, vagy fogyasztási görbe, ami
>>>> nyilván van a gyártónak, sokat segíthetne a usernek is. De ilyesmit még a
>>>> márkakereskedő, szakszerviz sem 'tud' adni.
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.10.28. 12:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> Ugyanezt a nyomatekrol is elmondhatjuk.
>>>> Az hogy keccerannyi , nem jelent semmit .
>>>> Mindig ujra elmeselem a crdi jeep blokk vs 4.0ho osszevetest . Minden
>>>> parametereben a crdi jobb - kiveve a valo eletet - ami azert lehet , mert
>>>> a
>>>> maximum pontok megadasa semmit nem mond el a hasznalhatosagarol. Egy
>>>> siratofalon kijon a kulonbseg.
>>>>
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2012.10.28. 11:35, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>     ezt írta:
>>>>
>>>>     Ez mutatja, hogy a lóerő megadása, vagy az alapján összehasonlítani
>>>>
>>>> semmit
>>>> sem ér.
>>>>
>>>> Itt pl. egy vállalaton (angolul Enterprise) belül is mekkorák az
>>>> eltérések
>>>> a teljesítménygörbe menetében.
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.10.28. 11:21 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>
>>>>     "There is no replacement for displacement."
>>>>
>>>> A 2.0 TDCi Mondeo 130 lóerő, ez a szutyok meg 125, egy kisebb,
>>>> könnyebb kasztniban. Akkor elvileg ugyanúgy, de még talán jobban is
>>>> kellene mennie, ugyebár... :-)
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2012/10/27 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>>>>
>>>>     Es tudod, szerintem mi a legbosznyantobb ket dolog ezekben az
>>>> autokban?
>>>>
>>>> 1. az adozas/biztositas. Ha mar van egy 125 pacis autom, ami utan egy
>>>> vagon
>>>> penzt fizetek evente, akkor az menjen is ugym nint egy 125 pacis auto!
>>>>
>>>> 2. ezek az autok a leggyakrabban hasznalt sebessegtartomanyokban
>>>> halottak.
>>>> Ahogy Te is irtad, 50 kornyeken harmasban kell menni veluk - kozrohej!
>>>> Ugyanigy, 90 kornyeken, ahol ez ember elvarna, hogy adott esetben
>>>> elozni
>>>> is
>>>> tudjon, szinten halottak. Hacsak nem valtasz vissza otosbol kettesbe,
>>>> es
>>>> uveghangon jaratod. :)))
>>>>
>>>> Szoval - szerintem - az autogyartas mai szinvonalan, Otto es Diesel
>>>> elvu
>>>> motorokkal csak es kizarolag _loketterfogatbol_ lehet "erot gyartani".
>>>>
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>> -------- Original Message --------
>>>>
>>>>      Az hagyján, én vezettem is...
>>>>
>>>> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
>>>> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
>>>> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
>>>> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
>>>> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
>>>> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
>>>> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
>>>> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
>>>> érzésem: nyomnám tovább, ho
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list