[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Oct 28 12:57:42 CET 2012
Ugyanezt a nyomatekrol is elmondhatjuk.
Az hogy keccerannyi , nem jelent semmit .
Mindig ujra elmeselem a crdi jeep blokk vs 4.0ho osszevetest . Minden
parametereben a crdi jobb - kiveve a valo eletet - ami azert lehet , mert a
maximum pontok megadasa semmit nem mond el a hasznalhatosagarol. Egy
siratofalon kijon a kulonbseg.
Bye
Dexter
2012.10.28. 11:35, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
> Ez mutatja, hogy a lóerő megadása, vagy az alapján összehasonlítani semmit
> sem ér.
>
> Itt pl. egy vállalaton (angolul Enterprise) belül is mekkorák az eltérések
> a teljesítménygörbe menetében.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.10.28. 11:21 keltezéssel, Xorn írta:
>
>> "There is no replacement for displacement."
>>
>> A 2.0 TDCi Mondeo 130 lóerő, ez a szutyok meg 125, egy kisebb,
>> könnyebb kasztniban. Akkor elvileg ugyanúgy, de még talán jobban is
>> kellene mennie, ugyebár... :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2012/10/27 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>>
>>> Es tudod, szerintem mi a legbosznyantobb ket dolog ezekben az autokban?
>>>
>>> 1. az adozas/biztositas. Ha mar van egy 125 pacis autom, ami utan egy
>>> vagon
>>> penzt fizetek evente, akkor az menjen is ugym nint egy 125 pacis auto!
>>>
>>> 2. ezek az autok a leggyakrabban hasznalt sebessegtartomanyokban
>>> halottak.
>>> Ahogy Te is irtad, 50 kornyeken harmasban kell menni veluk - kozrohej!
>>> Ugyanigy, 90 kornyeken, ahol ez ember elvarna, hogy adott esetben elozni
>>> is
>>> tudjon, szinten halottak. Hacsak nem valtasz vissza otosbol kettesbe, es
>>> uveghangon jaratod. :)))
>>>
>>> Szoval - szerintem - az autogyartas mai szinvonalan, Otto es Diesel elvu
>>> motorokkal csak es kizarolag _loketterfogatbol_ lehet "erot gyartani".
>>>
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>> Az hagyján, én vezettem is...
>>>>
>>>> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
>>>> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
>>>> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
>>>> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
>>>> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
>>>> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
>>>> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
>>>> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
>>>> érzésem: nyomnám tovább, hogy valami történjen végre, de már a sarkam
>>>> is szikrázik a flaszteron... Ezt a dinamikát az az autó is tudta turbo
>>>> és istennyila nélkül... 100-as tempónál, 4000-es fordulat környékén
>>>> kezdett volna valami életjeleket mutatni, de annál gyorsabban nem
>>>> mehettem vele, sima országúton voltunk. Ja, és ilyen üzemi körülmények
>>>> között fogyaszt 7,1 litert a saját számítógépe szerint. Nekem a 2.2
>>>> TDCi meg 6,2-t, gázolajból, és közben tollpihével simogatva a
>>>> gázpedált körbeautózza ezt az ipari hulladékot. Akkor most miről is
>>>> beszélünk...?
>>>>
>>>> Két dolog tetszett benne összesen, amiből az egyikkel rögtön elvi
>>>> bajom is van. Az egyik, hogy nem csak tempomat van, de
>>>> sebességkorlátozó is. Kb. 3/4 gázpedálállásig nem hajlandó gyorsabban
>>>> menni, mint a beállított. A tempomatát ill. sebességkorlátozót konkrét
>>>> számértékre állítja be az ember, és a mutatós sebességmérő is pontosan
>>>> ugyanannyit mutat. A bajom meg az, hogy vagy tempomat, vagy
>>>> sebességkorlátozó. Olyan üzemmód nincs, hogy tempomat, de ha pl.
>>>> fékezéssel vagy váltással kikapcsolom, attól még a sebességkorlátozó
>>>> maradjon bekapcsolva.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> On Sat, Oct 27, 2012 at 6:19 PM, Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at> wrote:
>>>>
>>>>> Az uj Ford Focus egyik valtozata: 1.0 EcoBoost 92 kW/125 LE.
>>>>>
>>>>> Ez egy vicc. (Szerintem.)
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list