[elektro-etc] miért nem lehet normálisan intézni?
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Sun Oct 21 10:20:17 CEST 2012
nem kellett volna fizetni, ezzel elismerted a "tartozas" letjogosultsagat
--> rautalo magatartas
--
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39
2012. október 20. 23:52 Zakó János írta, <janoszako at gmail.com>:
> Üdv!
>
>
>
> Leírom, kíváncsi vagyok a véleményekre.
>
> 2009-ben a Fibernet előfizetője voltam. Volt egy általam vitatott
> számlatétel, amit nem fizettem ki és ezzel kapcsolatban küldtem nekik egy
> levelet. Természetesen nem válaszoltak. Pár hónappal később felmondtam a
> szerződést. Küldtek egy levelet, hogy a számla tartozást mutat, legyek
> szíves kiegyenlíteni. Ekkor ismét megírtam a korábbi levelet, megemlítve,
> hogy azóta sem válaszoltak. Erre sem válaszoltak. Pár éve felhívott valaki
> (be sem mutatkozott) , azzal a kérdéssel, hogy mikor szándékozom kifizetni
> a
> tartozást. Mondtam neki, hogy szerintem nem tartozom a Fibernetnek.
> Elköszönt és letette a telefont. Két hónapja jött egy levél az EOS Faktor
> akármi cégtől, hogy azonnal fizessek X Ft-ot, mert többszöri felszólítás
> ellenére sem fizettem és behajtás lesz belőle, kamatozik a tartozás.
> Felhívom az Invitelt (Megvette a Fibernetet), hogy mondják meg, milyen
> tartozásról van szó, 3 év után nem ugrott be az eset. Azt mondja ő nem lát
> tartozást, küld egy egyenlegközlőt. OK. írok az EOS Faktornak, hogy az
> Invitel szerint nincs tartozásom, ha megjön az egyenlegközlő, elküldöm
> nekik
> és amúgy is, ha már ilyen leveleket küldenek írják már meg, hogy melyik
> számla nem lett kifizetve és hogy milyen tételekből áll össze az általuk
> követelt összeg. Mivel én egy fizetési felszólítást sem kaptam, küldjék el
> a
> felszólítások kiküldését igazoló dokumentumokat. Jött is levél, igaz csak a
> kifizetetlen számla másolata volt benne. Ekkor eset le, milyen tartozásról
> is van szó. Felhívom ismét az Invitelt, mondják meg, miért nem válaszoltak
> a 2009-ben küldött panaszomra. Változott a szituáció, mert már azt mondják,
> nem adnak semmilyen felvilágosítást olyan ügyekben, ahol a tartozást
> eladták
> behajtó cégnek, forduljak hozzájuk a kérdéseimmel. Kifizettem az összeget,
> ne kamatozzon már, ha esetleg mégis jogosnak találtatik. Ezzel együtt
> megírtam nekik, hogy nem tartom jogosnak a követelést és jó lenne, ha
> elküldenék a kért dokumentumokat és akkor mondják meg ők, miért nem
> válaszolt az Invitel a 2009-ben küldött panaszomra. Leírtam az esetet az
> NFH-nak. Itt elkövettem azt a hibát, hogy nem csatoltam a 2009-ben
> elküldött
> FAX riportját. Le is zárták az ügyet azzal, hogy az Invitel nem talál a
> rendszerében reklamációt. írtam az Invitelnek, hogy megkaptam a levelet az
> NFH-tól amiben leírták, hogy nem érkezett tőlem panasz az Invitelhez.
> Csatoltam a faxot és közöltem, hogy ha 5 napon belül nem zárják le az ügyet
> elfogadható módom, a fax alapján újraindítom a fogyasztóvédelmi eljárást
> és
> a Békéltető Testülethez fordulok (igaz, ezt nem tehettem volna meg, amíg
> nem
> válaszolnak). Jött is a válasz öt napon belül, hogy elnézést kérnek,
> törölték a tartozást és kezdeményezik a behajtási eljárás megszüntetését.
>
> 1 - Miért nem jöttek meg a fizetési felszólítások egyik cégtől sem?
>
> Nem vagyok benne biztos, de szerintem párat kellene hogy küldjenek behajtás
> előtt.
>
> 2 - Miért adja el a tartozást, ahelyett, hogy írna egy levelet vagy
> felhívna?
>
> 3 - Miért nem válaszol a levelekre?
>
> Alapvetően miért nem lehet normálisan intézni a dolgot?
>
> Az EOS faktor csütörtökön 30 napja nem válaszol a levelemre, megy a
> beadvány
> a PSZAF-hez ezzel és azzal kapcsolatban is, hogy a csekk mellé semmilyen
> információt nem közölnek a követelt összeggel kapcsolatban.
>
> Szórakozzanak a rokonaikkal...
>
>
>
> Jani
>
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list