[elektro-etc] Gyorshajtas

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Mar 7 12:04:55 CET 2012


a tomeg minden ilyen hatast fokoz .
volt ezer eve a scientific american-ban egy cikk arrol hogy a randa
nagy pile-up balaseteket hogyan okozhatja egy rossz savvaltas ,
hirtelen fekezes - akar kilometerekkel odebb - a "lokes" mint egy
hullam vegigmegy a forgalmon es felveszi vagy kioltja a tobbi hatast -
ha tobb fut ossze , rutintalanabb a sofor akkor kialakul egy
"szuperhullam" es sokan meghalnak .
amig a nagyon gyors es nagyon lassu autok is csak kis turbulenciakat
okoznak - a sebesseget durvan varialok , savok kozt cikazok viszon
durva hullamokat keltenek , azzal hogy bevag valaki ele - annak az
"intim zonajan" belul , az intenziven fekez , a mogott levo vagy
satuzik mar , vagy savot valt nagy sebesseggel lassab savba stb - kesz
a balhe .

bye
dexter


vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. március 7. 11:03):
> De akkor nem a hulyek miatt szar, hanem mert tele van, nem?
>
> vajk
>
>
> ________________________________
>  From: Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Wednesday, 7 March 2012, 10:54
> Subject: Re: [elektro-etc] Gyorshajtas
>
> Jartal mar az M7-esen nyaron, szombaton este fele, diszkokezdes elott
> egy-ket oraval?
> Akkor nem irnad, hogy kiraly. :)))
>
> Karoly
>
>
>> az m7-es az kiraly, meg az m5 is jo. az m1 az viszont halal. en nem tudom kik jarnak ott, de ahanyszor ott megyek, mindig kifogok 4-5db manuszt is, aki 110-el elozi a 100-al meno kamionsort, es ha van ket kamion kozott egy focipalyanyi hely, akkor sem megy ki kozejuk elengedni a mogotte levoket, hiszen a latohataron ott a kovetkezo kamion. es ezt 10-20 kilometeren.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>>   From: Andras Huszti<kyrk at villamvadasz.hu>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Tuesday, 6 March 2012, 23:40
>> Subject: Re: [elektro-etc] Gyorshajtas
>>
>> Hello!
>>
>>> (normál esetben, óra 145 körül szoktam haladni)
>> M7-esen altalaban ennyivel haladnak az autok ha atlagos nap van. Lassab
>> napokon 130. Gyorsabb napokon 145. Kozos szakaszon altalban 110-120.
>> Kiveve a traffinal ott mindenki 100 kb a masodik felfestesig.
>>
>>> *******
>>>
>>> A limit 100 és alatta viszont a tűrés CSAK +15 !!!
>>> 30>>  48 ami óra szerint 56 nekem
>>> 50>>  68 ami óra szerint 74 nekem
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>> en meg hogy be vagyok szarva neha...
>>>> ehhez kepest egy rossz parkolas bilinccsel 20 korul, egy elfelejtett palyamatrica 16...
>>>>
>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>> ________________________________
>>>>     From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>> Sent: Tuesday, 6 March 2012, 22:04
>>>> Subject: Re: [elektro-etc] Gyorshajtas
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2012.03.06. 20:55 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>>>> Hello!
>>>>>
>>>>> Ha a trafipax 3 fotoja kozul 1db-on van meresi adot de azon nem latszik
>>>>> a rendszam, erdemes azzal probalkozni, hogy azon a kepen nem en vagyok?
>>>>> A masik ket kepen latszik a rendszam de nincs sebesseg adat. Ergo nem
>>>>> egyertelmu hogy a mert adat hozzam tartozik. Az ido masodpercekben
>>>>> kulonbozik, ez alatt "sokminden" tortenhetett. Masik hasonlo feher opel
>>>>> (sosem kop el :) ) jott elottem/mogottem.
>>>>>
>>>>> 30eFt-om banja, es azt szivesebben adnam az elektervnek mint a
>>>>> rendor-fokapitanysagnak.
>>>>
>>>> Kár kifogásokra költeni... nem igazán tudsz
>>>> nyerő érvelést 30-nál olcsóbban prezentálni.
>>>>
>>>> Hisz, ezek hitelesített+zárt rendszerek...
>>>> ...és ezt a vélelmet megdönteni, nem sima ügy.
>>>>
>>>>
>>>> Kevesebb ideg és idő pazarlás fizetni,
>>>> és legközelebb figyelni, hogy ennyivel
>>>> ami már 30 eFt-ot ér azért, nem menj gyorsabban
>>>>
>>>> (mert, ehhez azért 49/69/109/154 kellett legalább...)
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>> Koszonom
>>>>
>>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list