[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Sat Jun 16 17:26:14 CEST 2012


az is, meg maskeppen fogalmazva igy ki van hasznalva a hubraum. (loketterfogat)

2000-en porogve, de szarra fojtva, benzint csepegtetve tok feleslegesen vannak ott a nagy hengerek. errol szolt a pulse-glide tema is. hogy amikor hajtjuk a motort, akkor hajtsuk is, ne csak poszogtessuk.

vajk


________________________________
 From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Saturday, 16 June 2012, 17:09
Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
 
Vagyis "ki van terhelve" a robbanás energiája.

Nem a kipuff felé távozik a robbanási energia,
hanem a főtengelyen át... :-)

KJ


2012.06.16. 17:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
> magyarul azert, mert a reszterhelest nem ugy kell erteni hogy alacsony fordulaton, hanem hogy az adott fordulaton elerheto teljesitmeny toredeken.
>
> a suzukinak a 130 majdnem a vegsebessege, ezert csucsfordulaton megy. a nagyvasnak a vegsebessege 200 koruli legalabb, igy vegfokozatban egy kozepes fordulaton megy 130-al, de jo nagy nyomatekon.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
>   From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Saturday, 16 June 2012, 10:33
> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
>
>> hatasfok grafikont nem talalok, tegnap ota hiaba keresek
>> mert meg az nem tiszta, hogy autopalyan ugye elmondas szerint a nagy
>> motorok kevesebbet esznek mint a sikito 1.0 suzuki motorok
>> de ha letezik ez a jelentos hatrany a reszterhelesen akkor miert van igy?
>
> http://totalcar.hu/magazin/technika/2009/12/30/kis_fogyasztas_hazilag/#gallery_1261593|1261593
>
>
> KJ
>


More information about the Elektro-etc mailing list