[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jun 11 18:57:46 CEST 2012
On 2012.06.11. 18:38, VF wrote:
> Ezert az autogyarak hos mernokei idot, energiat es penzt nem
> kimelve, szamos kulonbozo buszt terveznek az autoba, majd ahelyett
> hogy a csaladjukkal lennenek, ejszakaba nyuloan fejlesztgetik es
> tesztelgetik a buszokat osszekapcsolo gatewayeket :)
> (Ja es olcsobb is)
:) Azért annyi szent, hogy nem egyszerű meghúzni a határt... hova mi menjen ki,
és mi ne. Aztán ott a lopás biztonság, ha a tükörben kinn van a komfort CAN,
akkor ki tudom kapcsolni onnan riasztót. :)
>> Csesszék meg, legszívesebben a fejükhöz verném. Miből tart egy normális
>> szilentet sajtolni egy motortartóba? Semmibe. Innentől direkt lenyúlás.
>> (Ugyan ezt eljátszotta a korábbi autóm is...de futómű alkatrész szinten is.
>> Gyárilag szerelt évekig bírta, a gyári új meg töredék ideig.)
>
> Lehet gyartatni is, itthon is. Ugy hallom, elettartammal nincs gond,
> de a kenyelemmel sok van.
Gyartattam, de a mostani verda minden lengőkarja ALU nem triviális.
Szilent nem gond, de a gömbfej is fogyó eszköz. :-/
A réginél vas volt amelyikben fogyott a gömbfej.
Gomfejet kimarjak, belehegesztenek egy masik feszket. Belesajtoljak a
gömbcsuklót, és jobb mint a gyári. Szilentet öntenek masikat.
(szilentblokk kft.) Kenyelemmel semmi gondom nem volt. Utálom ha nyúlik a kocsi,
fékezésnél előre hátra mozog 5cm-t a futómű még másodpercekkel utána is
ringatózik a szilenten, némelyik kocsiban olyan puha. :)
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list