[elektro-etc] pulse and glide
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Jun 11 11:14:33 CEST 2012
Szerintem simán megoldható lenne a lendkerekes módszerrel, de nem +/-
1 km/h, hanem mondjuk 5 km/h-val. Annál már simán több tíz másodperces
pulzák lennének, és a forgalmat mégsem zavarná túlzottan egy ilyen
jármű.
Best regards,
Andy
2012/6/11 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> igen , teljesen jol latod . kizarolag tok ures , videki utakon lehet
> megcsinalni . mindenutt mashol beleakad az ember a forgalomba .
> belottem , teszteltem , egyelore feladtam . tudom hogy meg lehet
> csinalni , de ahhoz hogy menjen , egy elvi lendkerek kene : jelentos
> energiat tarolni ugy hogy mondjuk 70-71 kozott varialom a tempot -
> ehhez viszont szamitogepes tempomat kellene - amivel bejon egy olyan
> alacsonyfrekis pulzacio ami tengeribetegseget okoz a sofornek is .
> hibriden ez siman megoldhato lenne ugy hogy mukodjon . egy fw
> frissites es nyert .
>
> bye
> dexter
>
>
> Xorn <toth.endre at gmail.com> írta (2012. június 11. 11:05):
>> Ezzel az a gond, hogy a többi közlekedő meg fog bolondulni tőle,
>> ráadásul jóval lassabb, mint az adott úton elérhető normál utazótempó
>> (vagy traffi veszélyes a mutatvány :-)).
>>
>> Mondjuk 90-ig gyorsít, 60-ig gurul és újra. Ha valaki ilyennel
>> próbálkozik egy kicsit is forgalmasabb úton, a második ciklus után le
>> fogják dudálni a fejét, az ötödik után meg letúrja az idegbajos
>> kamionos az útról...
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2012/6/11 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
>>> Azért ez már eléggé nagy különbség! Én azt hittem, pár tizedről van szó.
>>>
>>> Hogy szoktad csinálni, mekkora gázzal mész fel milyen sebességig, és utána
>>> mi van? Teljesen elengeded a gázpedált, vagy csak visszaveszed valameddig,
>>> netán kirakod üresbe? És a lassú ciklus végét hova teszed, milyen
>>> sebességnél kezdesz újra gyorsítani?
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.06.11. 10:45 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> tobb masodperc a puzusido (amit en probaltam)
>>>> nem derul ki , mert a gyartotol nem megszerezheto adat . merni kene ,
>>>> de a valtozo korulmenyek miatt nem igazan merheto jol .
>>>> tapasztalati ertekek vannak :
>>>> a streetka-n 5.3-5.1 a stabil alacsony sebessegu fogyasztas -
>>>> pulse-drive modban 3.x is elerheto ugy hogy hosszabb szakaszon mertem
>>>> a fogyasztast (husz km-re atlagolva mar kijon egyertelmuen az
>>>> eredmeny)
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 9:48):
>>>>>
>>>>> Na és egy ilyen pulzálásnak mennyi szokott lenni a periódusideje? És az
>>>>> hogy' derül ki, hogy milyen fordulaton a legjobb az autó hatásfoka?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.06.11. 9:44 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>
>>>>>> A reszterheles nem hatekony uzemallapot. Sokkal jobb is lehetne, de
>>>>>> akkor
>>>>>> gyorsul.
>>>>>> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem tokeletesen
>>>>>> nema motor, akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek
>>>>>> hatekonyabban
>>>>>> menne.
>>>>>> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>>>> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>>
>>>>>>> Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
>>>>>>> "Why Pulse and Glide Works"
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list