[elektro-etc] pulse and glide
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 11 11:10:39 CEST 2012
igen , teljesen jol latod . kizarolag tok ures , videki utakon lehet
megcsinalni . mindenutt mashol beleakad az ember a forgalomba .
belottem , teszteltem , egyelore feladtam . tudom hogy meg lehet
csinalni , de ahhoz hogy menjen , egy elvi lendkerek kene : jelentos
energiat tarolni ugy hogy mondjuk 70-71 kozott varialom a tempot -
ehhez viszont szamitogepes tempomat kellene - amivel bejon egy olyan
alacsonyfrekis pulzacio ami tengeribetegseget okoz a sofornek is .
hibriden ez siman megoldhato lenne ugy hogy mukodjon . egy fw
frissites es nyert .
bye
dexter
Xorn <toth.endre at gmail.com> írta (2012. június 11. 11:05):
> Ezzel az a gond, hogy a többi közlekedő meg fog bolondulni tőle,
> ráadásul jóval lassabb, mint az adott úton elérhető normál utazótempó
> (vagy traffi veszélyes a mutatvány :-)).
>
> Mondjuk 90-ig gyorsít, 60-ig gurul és újra. Ha valaki ilyennel
> próbálkozik egy kicsit is forgalmasabb úton, a második ciklus után le
> fogják dudálni a fejét, az ötödik után meg letúrja az idegbajos
> kamionos az útról...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/11 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
>> Azért ez már eléggé nagy különbség! Én azt hittem, pár tizedről van szó.
>>
>> Hogy szoktad csinálni, mekkora gázzal mész fel milyen sebességig, és utána
>> mi van? Teljesen elengeded a gázpedált, vagy csak visszaveszed valameddig,
>> netán kirakod üresbe? És a lassú ciklus végét hova teszed, milyen
>> sebességnél kezdesz újra gyorsítani?
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.06.11. 10:45 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>> tobb masodperc a puzusido (amit en probaltam)
>>> nem derul ki , mert a gyartotol nem megszerezheto adat . merni kene ,
>>> de a valtozo korulmenyek miatt nem igazan merheto jol .
>>> tapasztalati ertekek vannak :
>>> a streetka-n 5.3-5.1 a stabil alacsony sebessegu fogyasztas -
>>> pulse-drive modban 3.x is elerheto ugy hogy hosszabb szakaszon mertem
>>> a fogyasztast (husz km-re atlagolva mar kijon egyertelmuen az
>>> eredmeny)
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 9:48):
>>>>
>>>> Na és egy ilyen pulzálásnak mennyi szokott lenni a periódusideje? És az
>>>> hogy' derül ki, hogy milyen fordulaton a legjobb az autó hatásfoka?
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.06.11. 9:44 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>
>>>>> A reszterheles nem hatekony uzemallapot. Sokkal jobb is lehetne, de
>>>>> akkor
>>>>> gyorsul.
>>>>> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem tokeletesen
>>>>> nema motor, akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek
>>>>> hatekonyabban
>>>>> menne.
>>>>> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>
>>>>>> Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
>>>>>> "Why Pulse and Glide Works"
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list