[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
VF
ferenc.valenta at gmail.com
Mon Jun 4 21:14:31 CEST 2012
Szerintem meg ha arrol akarsz beszelgetni, hogy szerinted mit
allitottal, akkor ne raboljuk egymas (es a lista) idejet.
(Egyebkent nem ilyen jellegu fejlesztesek vannak nalunk, hanem
szoftver, a fly-by-wire, es egyeb rendszerekhez. Nem csak CAN,
bar abbol is >200 busz van egy nagy repuloben, hanem AFDX stb..)
Xorn wrote:
> Szerintem ilyesmit nem állítottam. A háromszoros redundanciáról volt
> szó többek között. De nyilván egy Cessna esetében erről sincs szó.
> Viszont létezik - ha nem is sok - kétmotoros, "nagy" utasszállító, ami
> vezérelhető pusztán izomerővel.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/4 VF <ferenc.valenta at gmail.com>:
>> Hat akkor ezt jol megszivtad, feleslegesen pocsekoltad a draga
>> idod, ahogy en is az enyemet :)
>>
>> De mi is a bajod konkretan? Azt allitod, hogy a vilag osszes
>> repulojeben izomerovel lehet vezersikot allitani, vagy mi?
>>
>>
>> On 6/4/2012 7:01 PM, Xorn wrote:
>>> Összeszedtem egy jó hosszú levelet neked a megháromszorozott fedélzeti
>>> számítógéptől a háromszorosan biztosított hidraulikáig (1-1 hajtómű +
>>> villanyos szivattyú, plusz vészhelyzetben kinyíló propeller, ami a
>>> menetszéllel hajtja a hidraulikaszivattyút), meg a teljes
>>> rendszerhalál esetén egyedül és kizárólag a pilóta izomerejével,
>>> közönséges drótozással működtetett vezérsíkokról a Boeing 737-esben,
>>> azután sikerült egy jól irányzott mozdulattal kitörölnöm az egészet.
>>>
>>> Na mindegy is. Szívesen venném, ha az állításaim bármelyik tényszerűen
>>> megcáfolnád, de addig maradjunk abban, hogy nem vagyok helikopter.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/6/4 VF<ferenc.valenta at gmail.com>:
>>>> On 6/3/2012 10:30 AM, Xorn wrote:
>>>>
>>>>> Csudát.
>>>>>
>>>>> Kritikus rendszerekben van mindenből három, és többségi elven döntik
>>>>> el, kinek van igaza.
>>>>
>>>> Repulogepbe is fejlesztunk. De koszi a kioktatast.
>>>>
>>>>> Valamit az Airbus-ok ilyenek, de pl. Boeing nagyon sokáig
>>>>> hidraulikával dolgozott a kormányoknál (azt nem tudom, hogy még
>>>>> mindig).
>>>>
>>>> Eleg izmos pilota kene hozza, hogy a tobb 10 tonnas erohatasokat
>>>> akar hidroval is megoldjak...
>>>
>>>
>>> .
>>>
>>
>> --
>> Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
>> Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
>>
>
>
> .
>
--
Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
More information about the Elektro-etc
mailing list