[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

VF ferenc.valenta at gmail.com
Mon Jun 4 19:31:46 CEST 2012


Hat akkor ezt jol megszivtad, feleslegesen pocsekoltad a draga
idod, ahogy en is az enyemet :)

De mi is a bajod konkretan? Azt allitod, hogy a vilag osszes
repulojeben izomerovel lehet vezersikot allitani, vagy mi?

On 6/4/2012 7:01 PM, Xorn wrote:
> Összeszedtem egy jó hosszú levelet neked a megháromszorozott fedélzeti
> számítógéptől a háromszorosan biztosított hidraulikáig (1-1 hajtómű +
> villanyos szivattyú, plusz vészhelyzetben kinyíló propeller, ami a
> menetszéllel hajtja a hidraulikaszivattyút), meg a teljes
> rendszerhalál esetén egyedül és kizárólag a pilóta izomerejével,
> közönséges drótozással működtetett vezérsíkokról a Boeing 737-esben,
> azután sikerült egy jól irányzott mozdulattal kitörölnöm az egészet.
>
> Na mindegy is. Szívesen venném, ha az állításaim bármelyik tényszerűen
> megcáfolnád, de addig maradjunk abban, hogy nem vagyok helikopter.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/4 VF<ferenc.valenta at gmail.com>:
>> On 6/3/2012 10:30 AM, Xorn wrote:
>>
>>> Csudát.
>>>
>>> Kritikus rendszerekben van mindenből három, és többségi elven döntik
>>> el, kinek van igaza.
>>
>> Repulogepbe is fejlesztunk. De koszi a kioktatast.
>>
>>> Valamit az Airbus-ok ilyenek, de pl. Boeing nagyon sokáig
>>> hidraulikával dolgozott a kormányoknál (azt nem tudom, hogy még
>>> mindig).
>>
>> Eleg izmos pilota kene hozza, hogy a tobb 10 tonnas erohatasokat
>> akar hidroval is megoldjak...
>
>
> .
>


-- 
Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com>  Volcano / Mentor Graphics
Automotive Network Design  http://supportnet.mentor.com/



More information about the Elektro-etc mailing list