[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Sun Jun 3 07:55:16 CEST 2012


es akkor felmerul a kerdes, hogy a benne levo diagnosztikai szoftver az kie?

ki kellett fizetnem? akkor az enyem? vagy csak licencelem? benne van a licencing terms-ben hogy barmikor kicserelhetik?

egyszeruen elvesztem a kontrollt a tulajdonom felett, es ez egy regimodi pasasnak zavaro. 

vajk


________________________________
 From: VF <ferenc.valenta at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Saturday, 2 June 2012, 19:35
Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
 

Autonal nem kell ilyentol felni, sajnos nem szokas uj feature-t
beletenni, a javitott hibak tulnyomo resze is teljesen lathatatlan
a felhasznalo szamara, a diagnosztikat erinti. (ami siman >70%-a
az osszes embedded proginak az autoban)

Erdos Zoltan wrote:
> igen, de ha egy hobbizo marketinges szol, hogy az o kis kezehez nagy es 
> durva a kalapacs nyele, akkor egy het mulva szivjon az osszes normalkezu 
> iparos, hogy neki meg tul pici lett :-(
> 
> 2012.06.02. 19:13 keltezéssel, VF írta:
>>
>> Ez nagyon helyes, csak hibas a kovetkeztetes, hogy a szoftver nincs kesz.
>> A kalapacsos analogiad szerint a kalapacs elso verzioja rogton
>> tokeletes? Es ha idonkent cserelnek, kenyelmesebb nyelre, stabilabban
>> rogzitett fejre stb... az hatrany lenne?
>> Van akinek semmi sem jo.
>>
>>
>> vajk fekete wrote:
>>> egy mai autot ha elviszek a szervizbe, meg a koszones elott feltoltik
>>> a legujabb szoftvert. ha olajcserere vittem akkor is, ha pont nem
>>> villan az index ha bezarom, akkor is.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: VF <ferenc.valenta at gmail.com>
>>> To: elektro-etc at tesla.hu Sent: Saturday, 2 June 2012, 12:17
>>> Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
>>>
>>> vajk fekete wrote:
>>>
>>>> A szoftver egy olyan fura biznisz, ahol 1. a termek tulkepp sosem
>>>> keszul el
>>>> 2. joval az elkeszulte elott megveszik, kifiz
>>> etik, es le is szallitjak
>>>
>>> De nem az embedded SW. A flash player tudja magat orankent frissiteni
>>> a netrol, autoban ez nehezen kivitelezheto es draga, regen lehetetlen
>>> volt. A mosogep, eger, fenykepezo stb.. progijat sem frissitjuk, vagy
>>> csak nagyon ritkan.
>>> Az a progi kesz van, valamilyen minosegben teszi a dolgat, amig le nem
>>> esik a kalapacs feje.
>>>
>>>> Probalnad ezt megcsinalni egy kalapaccsal.
>>>>
>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>> ________________________________
>>>> From: Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>>> To: "el
>>> ektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu> Sent: Friday, 1 June 2012,
>>> 8:52
>>>> Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
>>>> Elektronikaval nincs gond, megbizhato tud az lenni. Azzal van gond h
>>>> osszecsapjak, a hib
>>>> akat tesztelessel orvosoljak nem szisztematikus tervezessel elozik
>>>> meg. Sporolnak a csatikon, ezer beszallito 30 ECU-ja kommunikal
>>>> egymassal, boritekolt a hiba. Nagyon fogyasztoi termek lett.
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from my iPhone
>>>>
>>>> On 2012.06.01., at 8:16, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrot
>>> e:
>>>>> Karoly Kovacs wrote:
>>>>>> Allitolag az uj Daciak egeszen jok, es ezek kevesbe vannak
>>>>>> elektronizalva - de ami kesik, nem mulik. :)))
>>>>> Nincs másik irányú irányzat? Nem itt hallok először arról, hogy szar
>>>>> ügy ez a
>>>> mindent agyonprocizás. Lehet, hogy a kevésbé elektronizált autóknak
>>>> előbb-utóbb növekvő piaca lenne, nem?
>>>>> hjozsi
>>>> .
>>>>
>>>
>>>
>>> -- Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
>>> Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
>>>
>>>
>>
>>
> 
> 
> 


-- 
Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com>  Volcano / Mentor Graphics
Automotive Network Design  http://supportnet.mentor.com/


More information about the Elektro-etc mailing list